ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20
تکنولوژی

کالبدشکافی گلکسی S20؛ مشکل بزرگ در تعویض باتری [تماشا کنید]

پس از کالبدشکافی موتورولا ریزر و گلکسی زد فلیپ، طبیعتا نوبت به گوشی‌های معمولی جدید بازار رسیده است. کالبدشکافی گلکسی S20 نشان می‌دهد که این گوشی به سادگی قابل تعمیر است، اما یک مشکل اساسی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

پس از کالبدشکافی موتورولا ریزر و گلکسی زد فلیپ، طبیعتا نوبت به گوشی‌های معمولی جدید بازار رسیده است. کالبدشکافی گلکسی S20 نشان می‌دهد که این گوشی به سادگی قابل تعمیر است، اما یک مشکل اساسی دارد؛ برای تعویض باتری این گوشی باید نمایشگر را نیز عوض کنید.

کانال یوتیوبی PBKReviews در کالبدشکافی این گوشی به نکات مهمی و قابل توجهی اشاره می‌کند. او برای باز کردن گوشی، قاب شیشه‌‌ای پشتی را حرارت داده تا چسب آن را شل کند. او می‌گوید چسب به کار رفته در این گوشی بسیار محکم بوده و بهتر است با حوصله این کار انجام شود. باقی مخلفات داخل گوشی اما همگی به سادگی تعویض می‌شوند، اما تعویض باتری به پنل آسیب می‌زند.

همان طور که در ویدیو دیدید، گلکسی S20 از همان قاب مربعی شکل برای دوربین‌های خود استفاده می‌کند، اما برخلاف برادران بزرگ‌ترش، دوربین‌های این گوشی به صورت خطی قرار گرفته‌اند. خود فریم میانی گوشی نیز با تعداد زیادی پیج به دو قاب پشتی و جلویی متصل شده است. همچنین برای تعویض نمایشگر امولد گلکسی S20، باید آن را حرارت داده و از قسمت جلویی تعویض یا تعمیر کرد.

گلکسی S20

دیگر بخش‌های این گوشی اکثرا ماژولار بوده و مانند قطعات لگو به مادربورد متصل شده‌اند. مشکل اصلی که این کانال به آن اشاره می‌کند، تعویض باتری گلکسی S20 است. به نظر می‌رسد متاسفانه سامسونگ راه‌حل سختی را در نظر گرفته و باتری گوشی آنقدر به نمایشگر نزدیک است که بدون آسیب رساندن به پنل، نمی‌توان باتری را تعویض کرد.

در نتیجه احتمالا برای تعویض باتری باید کل گوشی عوض شود یا این که آن را به تعمیرگاه‌های مجاز سامسونگ ارسال کنید، زیرا مراکز تعمیر کمپانی کره‌ای، ابزار و تجربه لازم برای تعمیر و تعویض درست باتری گلکسی S20 را دارند و می‌توانند بدن آسیب رساند به پنل گران‌قیمت، آن را تعویض یا در صورت لزوم تعمیر کنند..

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    خب بخواد به بورد آسیب بزنه یا صفحه نمایش عوض بشه که بهتره یک گوشی نو بخریم!!

مطالب پیشنهادی