ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در آیفون 12 روی افزایش سرعت تمرکز کرده است

تا پیش از این گزارشاتی در مورد افزایش چشمگیر عملکرد آیفون 12 منتشر شده بودند. حال یک سایت ژاپنی مدعی شده سرعت انتقال فایل بین آیفون ها بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد. بر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

تا پیش از این گزارشاتی در مورد افزایش چشمگیر عملکرد آیفون 12 منتشر شده بودند. حال یک سایت ژاپنی مدعی شده سرعت انتقال فایل بین آیفون ها بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش سایت ژاپنی Macotakara، آیفون 12 از استاندارد 802.11ay پشتیبانی کرده و فایل ها را با سرعت 20 الی 30 گیگابیت بر ثانیه به اشتراک می گذارد.

این استاندارد به اشتراک گذاری سریع عکس و ویدیو بین آیفون ها منجر شده و سرعت AirDrop را نیز بالا خواهد برد؛ بنابراین مک بوک هایی که در آینده روانه بازار می شوند نیز می توانند از این استاندارد بهره مند شوند.

آیفون 12 از استاندارد 802.11ay پشتیبانی می کند

اپل قصد دارد با به کارگیری این استاندارد علاوه بر بهبود سرعت اتصال بین آیفون ها، اتصال آنی عینک های هوشمند و هدست های VR با آیفون را نیز امکان پذیر کند.

اوایل آذر ماه گزارشی منتشر شد که خبر از افزایش چشمگیر حافظه رم آیفون 12 می داد. همچنین گفته می شود آیفون 12 (احتمالاً مدل های پرچمدار) از چیپست 5 نانومتری A14 بهره می برند. به نظر می رسد اپل عزم خود را جزم کرده تا آیفون 2020 در تمام زمینه ها سرعت بالایی داشته باشد.

حال سوال اینست که آیا آیفون 12 از اینترنت 5G پشتیبانی می کند یا نه. به نظر می رسد این موضوع به فراگیر شدن اینترنت نسل پنجم در ایالات متحده در زمان عرضه شدن این گوشی وابسته خواهد بود.

اخیراً «تیم کوک»، مدیرعامل اپل نیز در پاسخ به چنین سوالی گفت:

«من فکر می کنم اینترنت 5G هنوز در مراحل ابتدایی راه اندازی در سطح بین المللی قرار دارد.»

با این وجود برخی تحلیلگران از جمله «مینگ-چی کو» با اشاره به اینکه مصرف کنندگان به دنبال دلیل موجهی برای خرید گوشی جدید هستند، پیش بینی کرده اند که امسال سه مدل آیفون 5G روانه بازار خواهند شد.

در ادامه گزارش سایت ژاپنی مورد بحث آمده که اپل تگ (Apple Tag) نیز اواخر سال جاری میلادی از راه می رسد. این گجت به کلید، کیف پول و دیگر وسایل شخصی کاربر متصل شده و از گم شدن آنها جلوگیری می کند. این محصول احتمالاً ضدآب بوده و از شارژ بیسیم (همانند اپل واچ) پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    والا تا همین حالا هم آیفون ها جزو روان ترین و پر سرعت ترین گوشی ها بوده اند .... دیگه فکر کنم تبدیل به موشک بشوند ..

مطالب پیشنهادی