ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری P40
تکنولوژی

تاریخ معرفی سری پرچمدار هواوی P40 مشخص شد

پیش از این مشخص شده بود که پرچمدارهای جدید سری P40 هواوی اواخر سال جاری یا در نخستین روزهای سال آینده از راه می رسند، حالا اما تاریخ دقیق آن مشخص شده است. روز گذشته و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۹

پیش از این مشخص شده بود که پرچمدارهای جدید سری P40 هواوی اواخر سال جاری یا در نخستین روزهای سال آینده از راه می رسند، حالا اما تاریخ دقیق آن مشخص شده است. روز گذشته و طی برگزاری رویداد این شرکت برای معرفی محصولات جدید، ریچارد یو تایید کرد که سری P40 رسما ۷ فرودین سال آینده طی رویدادی در پاریس معرفی خواهند شد.

تا کنون شایعات و گمانه زنی های بسیاری در مورد پرچمدارهای آتی این شرکت شنیده شده است. انتظار می رود که سری هواوی P40 در سه مدل از راه برسد که قوی ترین آنها پی ۴۰ پریمیوم ادیشن با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود. این ویژگی به لطف وجود لنز تله فوتوی پریسکوپی میسر شده که پای آن توسط گلکسی S20 الترا به دنیای موبایل باز شده بود.

سری P40

مدل دیگر پی ۴۰ پرو است که با لنز تله فوتوی ۱۲۵ میلیمتری زوم اپتیکال ۵ برابری را به ارمغان می آورد. در کنار این لنز هم سنسورهای ۵۲ ، ۴۰ و ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته اند. در نهایت نوبت به پی ۴۰ می رسد که سنسورهای اصلی آن فرقی با مدل پرو ندارند اما زوم اپتیکال آن به ۳ برابر محدود شده است.

تمامی اعضای سری پی ۴۰ قابلیت اتصال وای فای ۶+ دارند که روی کاغذ امکان دانلود با سرعت ۱۲۰۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم می سازد. دیگر ویژگی آنها پشتیبانی از 5G دوگانه است که البته بهره بردن آن مشروط به فراهم بودن زیرساخت نسل پنجم شبکه است.

سری پی ۴۰ اما بر خلاف نسل قبلی از سرویس ها و اپ های گوگل  از جمله پلی استور محروم شده اند که دلیل آن به تحریم های آمریکا علیه این شرکت برمی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    نگارنده عزیز لنز پریسکوپی توسط خود هوایی به دنیای موبایل معرفی شد در گوشی پی 30 پرو و امسال نسل جدید این لنز معرفی میشه قربوت دانش کاملت برم من. سامی رو فرو نکن وسط

  • aref
    aref | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    وقتی اطلاعات درست و واقعی سانسور بشه نتیجه این میشه که عموم متوجه اصل ماجرا نشن و تصمیماتی بگیرند که بعدها باعث پشیمانی اونا بشه... هیچ ایرانی از سیاست های هوآوی اطلاعات درست و دقیقی ندارد و نمیدونند که چرا آمریکا با این غول تکنولوژی درگیر شده و اونو تحریم کرده... قطعا سیاست هایی در رفتار این غول تکنولوژی وجود داشته و دارد که امنیت جهانی رو تهدید کرده به عنوان یک ایرانی و یک مصرف کننده محصولات هوآوی مدتهاست مشاهده کردم بعضی از دسترسی ها در گوشی های هوآوی محدود شده و بعضا از دسترس خارج شده و به تازگی هم مشاهده کردم گوشی های هوآوی دسترسی های بسیاری به اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران خودش دارد از طرف دیگه این غول تکنولوژی مدتهاست استفاده از سرویس های خودشو برای کاربران ایرانی ممنوع کرده و حتی آپدیت های گوشی هایی که در ایران گارانتی و فعال شدن رو به حالت تعلیق درآورده و هیچ آپدیت جدیدی ارائه نمیده... بنظر من وقتی این اتفاقات از سوی این شرکت در قبال کاربران ایرانی رخ داده هیچ ایرانی نباید محصولات این شرکت رو خریداری کند...

    • GEEEEK
      GEEEEK | ۶ اسفند ۱۳۹۸

      شما بفرمایین اطلاعاتمون کامل بشه

مطالب پیشنهادی