ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گوشی تاشوی هواوی میت Xs [تماشا کنید]

میت Xs جدیدترین گوشی تاشوی هواوی است که شب گذشته و طی رویدادی ویدیویی از آن رونمایی شد. این موبایل نسبت به نسخه قبلی از نظر عملکرد لولا و استحکام صفحه نمایش بهینه تر شده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۵

میت Xs جدیدترین گوشی تاشوی هواوی است که شب گذشته و طی رویدادی ویدیویی از آن رونمایی شد. این موبایل نسبت به نسخه قبلی از نظر عملکرد لولا و استحکام صفحه نمایش بهینه تر شده است.

نمایشگر اصلی میت XS در حالت بسته ۶.۶ اینچی است اما زمانی که لولا باز می شود ابعاد آن به ۸ اینچ می رسد. درون بدنه تاشوی این موبایل چیپست کرین ۹۹۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت مسئولیت پردازش داده ها را بر عهده دارند. این چیپست توانمند امکان اتصال به شبکه 5G را نیز میسر می سازد.

کاربر برای باز کردن پنل می تواند کلید کوچکی را که کنار نمایشگر کوچکتر قرار گرفته، فشار دهد. به لطف تغییرات اعمال شده گوشی به نرمی باز می شود. به گفته هواوی تعداد قطعات و اجزای داخلی لولا از ۱۰۰ به ۱۵۰ عدد رسیده است.

در میت Xs برخلاف زد فلیپ خبری از لایه شیشه ای فوق نازک است اما چهار لایه مختلف از جمله یک لایه پلیمری مسئولیت حفاظت از نمایشگر را بر عهده دارند. نرم افزار گوشی به خوبی از پتانسیل های این پنل بزرگ بهره برده و امکان اجرای همزمان سه اپ را به کاربر می دهد.

آرایه دوربین کنار پنل کوچک قرار گرفته و شامل دوربین های ۴۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۶ مگاپیکسلی الترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو است و در کنار آنها یک دوربین سه بعدی هم مسئولیت سنجش عمق میدان را بر عهده دارد.

باتری به کار رفته در این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است، به صورت سلولی دوگانه در طرفین بدنه تعبیه شده و با شارژ سریع سازگاری دارد. این حجیم عظیم نیاز به سیستم خنک کننده سریع و کارایی دارد که هواوی آنرا در طراحی خاصی به نام «باله ماهی پرنده» پیاده سازی کرده است. قیمت این موبایل ۲۴۹۹ یورو اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Babak Gharipur
    Babak Gharipur | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    واقعا زیباترین گوشی تاشو جهان هستش
    سامسونگ با اون گوشی های تاشو بیریختش حرفی برای گفتن نداره در مقابل هواوی

  • sayemarg
    sayemarg | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    واقعا تو این زمینه هواوی خیلی خیلی جلوتر از سامسونگ و موتورولا و رقیباشه ??

مطالب پیشنهادی