ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار ویدیوی منتسب به ال جی V60 پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

به تازگی ویدیوی نگاه نزدیک منتسب به ال جی V60 تینکیو منتشر شده که در آن مدل آبی و نقره ای پرچمدار جدید ال جی نمایش داده می شود. ویدیوی منتسب به ال جی V60 ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۵

به تازگی ویدیوی نگاه نزدیک منتسب به ال جی V60 تینکیو منتشر شده که در آن مدل آبی و نقره ای پرچمدار جدید ال جی نمایش داده می شود.

ویدیوی منتسب به ال جی V60 توسط کانال یوتیوبی PBKreviews منتشر شده و در آن شمایل پنل جلو و پشت، لوگوی بوت و همچنین ماژول افقی دوربین که ماژول دوربین گلکسی اس 10را تداعی می کند، به طور مختصر نشان داده می شوند:

همانطور که در کلیپ فوق مشاهده می شود، در پنل پشتی عبارت «V60 ThinQ» زیر ماژول افقی دوربین که چهار سنسور را در خود جای داده، حک شده است. پنل پشتی مشکی رنگ و احتمالاً از جنس شیشه بوده و کنتراست زیبایی با فریم فلزی به وجود آورده است. در ادامه گوشی حین بوت شدن نمایش داده شده و عبارت «LG V60 ThinQ» روی نمایشگر نقش می بندد.

با اینکه نباید ویدیوهایی از این دست را چندان جدی گرفت، اما به نظر می رسد این کلیپ حقیقی بوده و ال جی V60 تیکنیو را نمایش می دهد؛ خصوصاً که طراحی تلفن هوشمند نمایش داده با تصاویر لو رفته از پرچمدار جدید ال جی همخوانی دارد.

ال جی V60 تینکیو

تصاویری که قبلاً از ال جی V60 فاش شده اند، فریم این گوشی را در رنگ طلایی نشان می دهند؛ این یعنی احتمالاً کاربر می تواند رنگ فریم را انتخاب کند که با رنگ پنل پشتی تفاوت خواهد داشت.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده اند، ال جی V60 از باتری پرظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی، پورت USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و چهار میکروفون برخوردار بوده و نمایشگر آن ابعادی بین 6.7 تا 6.9 اینچ خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی