ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی کاهش درآمد مایکروسافت به دلیل شیوع ویروس کرونا

مایکروسافت از آخرین شرکت هایی است که شیوع ویروس کرونا بر عملکرد آن تأثیر منفی می گذارد. غول نرم افزاری روز چهارشنبه اعلام کرد کرد بخش کسب و کار این شرکت که شامل سیستم عامل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

مایکروسافت از آخرین شرکت هایی است که شیوع ویروس کرونا بر عملکرد آن تأثیر منفی می گذارد. غول نرم افزاری روز چهارشنبه اعلام کرد کرد بخش کسب و کار این شرکت که شامل سیستم عامل ویندوز و محصولات سرفیس می شود، نسبت به برآوردهای قبلی با کاهش درآمد روبرو خواهد شد.

مایکروسافت ماه گذشته درآمد بخش More Personal Computing در سه ماهه سوم سال مالی که در ماه مارس به پایان می رسد را بین 10.75 تا 11.15 میلیارد دلار تخمین زده بود. این پیش بینی با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا که تاکنون بیش از 82 هزار نفر را مبتلا کرده و 2800 نفر را به کام مرگ کشانده، بسیار خوش بینانه به نظر می رسید.

مایکروسافت

مایکروسافت روز چهارشنبه گفت که اوضاع آن طور که امید بسته بود، پیش نرفت و نگرانی هایی در مورد کاهش درآمدها شکل گرفته است. این شرکت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:

«در نتیجه برای سه ماهه سوم سال مالی 2020، به پیش بینی قبلی برای درآمد بخش More Personal Computing دست نخواهیم یافت چرا که سیستم عامل ویندوز و محصولات سرفیس بیشتر از برآوردهای قبلی زیان دیده اند. باقی پیش بینی های ما برای سه ماهه سوم سال مالی بدون تغییر مانده اند.»

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که در پی شیوع ویروس کرونا (کووید-19) آسیب می بیند. اواخر بهمن ماه اپل اعلام کرد که سود این شرکت برای سه ماهه دوم سال 2020 کمتر از رقم پیش بینی شده خواهد بود و احتمال کمبود آیفون در سطح بازارهای بین المللی وجود دارد.

سامسونگ نیز چند روز قبل یکی از کارخانه های تولید گلکسی زد فلیپ را به خاطر مثبت اعلام شدن جواب آزمایش یکی از کارکنان، موقتاً تعطیل کرد. البته این کارخانه پس از مدتی دوباره فعالیتش را از سر گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی