ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفرهای فضایی
علمی

پیش فروش بلیط های ۲۰۰ هزار پوندی سفرهای فضایی ویرجین گالاکتیک از سر گرفته شد

ویرجین گالاکتیک از مشتریان بالقوه خود خواسته که برای پیوستن به گروه فضانوردان احتمالی اش در سفرهای فضایی توریستی آتی آن مبلغ هزار دلار را پرداخت کنند تا در زمان آغاز فروش بلیط این سفرها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

ویرجین گالاکتیک از مشتریان بالقوه خود خواسته که برای پیوستن به گروه فضانوردان احتمالی اش در سفرهای فضایی توریستی آتی آن مبلغ هزار دلار را پرداخت کنند تا در زمان آغاز فروش بلیط این سفرها جایگاه جلوتر را در صف خرید داشته باشند.

این افراد در صورتی که موفق به خرید بلیط شوند باید ۲۰۰ هزار پوند را پرداخت کنند تا بعد از نخستین گروه از فضانوردان حرفه ای به آنسوی مرزهای زمین سفر کنند.

شرکت ویرجین گالاکتیک اخیرا فضاپیمای  VSS Unity و پرتابگر VMS Eve را به پایگاه هوایی Spaceport America در نیومکزیکو منتقل کرده بود تا برای پرتاب های آتی آماده شود.

این شرکت در سال ۲۰۰۴ میلادی پروژه پیش فروش بلیط سفرهای فضایی خود را آغاز کرد و ۶۰۰ بلیط را با قیمت حدودی ۲۰۰ هزار پوند بابت هر کدام به فروش رساند. فروش این بلیط ها در سال ۲۰۱۷ و با تکمیل نخستین گروه از جامعه فضانوردان آتی متوقف شد.

سفرهای فضایی

این شرکت در حال آماده شدن برای نخستین پرواز تجاری خود است که قرار شده اواخر امسال یا اوایل سال آینده میلادی انجام بگیرد. در این سفر ۶۰۰ خریدار نخست بلیط سوار VSS Unity می شوند و سفری به مدار پایینی زمین خواهند کرد.

مبلغ هزار پوند ودیعه ای که به گفته ویرجین گالاکتیک قابل باز پس گیری هم هست در برنامه ای به نام One Small Step صرف می شود که با هدف آماده سازی علاقمندان پیش از حضور در فضا کلید خورده است.

پیش فروش این بلیط ها از سال ۲۰۰۴ آغاز شد

ویرجین اعلام کرده که با این کار میتواند رابطه خود با مشتریان آتی اش را به تدریج برقرار کند و این افراد نیز می توانند بخشی از ماجراجویی های آن باشند.

این شرکت همچنین خبر داده که قیمت بلیط سفرهای فضایی آن در دور دوم بیشتر از دور اول خواهد بود اما آنها تلاش دارند که در دراز مدت هزینه سفر به فضا را پایین بیاورند تا برای شمار بیشتری از مردم امکان پذیر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی