ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ باگ دوربین گلکسی اس 20 اولترا را رفع می‌کند

کارشناسان چندین سایت از جمله PC Mag، حین بررسی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا متوجه چندین باگ در دوربین آن شده اند. سامسونگ در واکنش به این گزارشات در حال توسعه آپدیت برای برطرف کردن ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

کارشناسان چندین سایت از جمله PC Mag، حین بررسی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا متوجه چندین باگ در دوربین آن شده اند. سامسونگ در واکنش به این گزارشات در حال توسعه آپدیت برای برطرف کردن این باگ ها است.

کمپانی کره ای در نامه ای به سایت ورج می گوید:

«گلکسی اس 20 از دوربین نوآورانه و پیشرفته بهره می برد. ما همواره در تلاش هستیم تا عملکرد آنرا بهبود داده و بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم. در همین راستا در حال کار کردن روی آپدیت هستیم تا تجربه کار کردن با دوربین را بهبود دهیم.»

سامسونگ به طور دقیق به مشکلات دوربین پرچمدار خود اشاره ای نکرد.

سامسونگ به دنبال رفع مشکل دوربین گلکسی اس 20 اولترا

گلکسی اس 20 اولترا (بررسی دیجیاتو) از دوربین پیشرفته بهره برده و سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی است. سامانه تشخیص فاز دوربین این گوشی قرار است به فوکوس خودکار سریع تر و دقیق تر کمک کند.

ولی برخی کارشناسان از کندی و بی دقتی آن در برخی موارد شکایت کرده اند که منجر به بر هم زدن فوکوس در تصاویر می شود. کم دقتی این سیستم روی فیلمبرداری هم تأثیر منفی می گذارد. برخی بررسی کنندگان پردازشگر تصویر این گوشی را نیز به باد انتقاد گرفته و می گویند پوست را بیش از حد صاف می کند.

گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس به خاطر بهره مندی از سامانه تشخیص فاز جداگانه، مشکلات فوکوس مدل اولترا را ندارند. گلکسی اس 20 اولترا بهترین دوربین را بین دو مدل دیگر دارد و عجیب است که سامسونگ تاکنون نتوانسته الگوریتم های کاهش نویز و فوکوس خودکار را به درستی در آن پیاده سازی کند.

سامسونگ تاریخ انتشار آپدیت دوربین گلکسی اس 20 اولترا را اعلام نکرده است. این محصول 6 مارس (16 اسفند) به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی