ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانسپت ویوو Apex 2020 معرفی شد؛ شارژ بیسیم ۶۰ واتی و سلفی زیر نمایشگر

ویوو تیزر و همچنین اطلاعات جدیدی از گوشی مفهومی Apex 2020 منتشر کرد. پشتیبانی از شارژ بیسیم 60 واتی، دوربین سلفی زیر نمایشگر و صفحه نمایش آبشاری با لبه های بسیار خمیده، تنها چند مورد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۳

ویوو تیزر و همچنین اطلاعات جدیدی از گوشی مفهومی Apex 2020 منتشر کرد. پشتیبانی از شارژ بیسیم 60 واتی، دوربین سلفی زیر نمایشگر و صفحه نمایش آبشاری با لبه های بسیار خمیده، تنها چند مورد از ویژگی های جالب توجه پرچمدار بعدی ویوو هستند.

مهم ترین ویژگی بصری کانسپت ویوو Apex 2020، نمایشگر آبشاری 6.45 اینچی با لبه های 120 درجه است که پا را فراتر از پرچمدار قبلی این سازنده یعنی ویوو نکس 3 می گذارد. این مدل همانند کانسپت سال قبل، هیچگونه درگاه و منفذی نداشته و خبری از دکمه های فیزیکی در آن نیست.

ویوو Apex 2020 هیچ ناچ و حفره ای نداشته و دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی زیر نمایشگر پنهان شده است. ویوو انتقال نور را در محل قرار گیری سنسور، شش برابر افزایش داده و به کمک هوش مصنوعی کیفیت تصویر را بهبود داده است. قضاوت در مورد این فناوری هنوز زود است و باید دید در عمل چگونه عمل خواهد کرد. اوپو نیز اوایل تیر ماه امسال فناوری مشابهی را نمایش داد.

کانسپت ویوو Apex 2020 در بخش دوربین نیز قدرتمند ظاهر شده و سازنده از «بزرگنمایی اپتیکال واقعی» دوربین تله فوتو آن خبر داده است. به گفته ویوو، این دوربین برخلاف دوربین گلکسی اس 20 اولترا که به کمک لنزهای ثابت و هوش مصنوعی بزرگنمایی را پردازش می کند، از المان های متحرک برخوردار بوده و بزرگنمایی 5 تا 7.5 برابری را به ارمغان می آورد.

دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی این گوشی از «ساختار گیمبال گونه» بهره مند است که به گفته سازنده 200 برابر از سیستم های لرزشگیر اپتیکال سنتی بهتر عمل کرده و به فیلمبرداری بهتر و افزایش سرعت شاتر برای عکاسی شبانه منجر می شود.

ویوو Apex 2020 از فناوری شارژ بیسیم 60 واتی پشتیبانی می کند که طبق ادعای ویوو باتری 2 هزار میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان 20 دقیقه به طور کامل شارژ می کند. این شرکت هنوز ظرفیت باتری این گوشی را فاش نکرده است.

از دیگر مشخصات کانسپت ویوو Apex 2020 می توان به چیپست اسنپدراگون 865، 12 گیگابایت رم، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و پشتیبانی از اینترنت 5G اشاره کرد. این گوشی 169 گرم وزن داشته و با سیستم عامل اندروید 10 در رنگ های مشکی و سفید موجود خواهد شد.

حال که تقریباً تمامی مشخصات پرچمدار Apex 2020 مشخص شده، سوال مهم این است که ویوو چه زمانی این گوشی را روانه بازار می کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۹ اسفند ۱۳۹۸

    Wooow wonderful ??

  • Erfan
    Erfan | ۹ اسفند ۱۳۹۸

    شارژ بیسیم ۶۰ واتی ! بی سیم ! بی سیم ! بی سیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Khan
    Khan | ۹ اسفند ۱۳۹۸

    Holy Moly

مطالب پیشنهادی