ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A11
تکنولوژی

افشای مشخصات و تصویر گلکسی A11 پیش از رونمایی

در دنیای فناوری معمولا بیشتر درباره پرچمدارها صحبت می شود اما آنچه که اغلب خریداران به سراغش می روند گوشی های اقتصادی هستند و سامسونگ مدل جدیدی برای این رده قیمتی تدارک دیده است. بر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

در دنیای فناوری معمولا بیشتر درباره پرچمدارها صحبت می شود اما آنچه که اغلب خریداران به سراغش می روند گوشی های اقتصادی هستند و سامسونگ مدل جدیدی برای این رده قیمتی تدارک دیده است.

بر اساس جدیدترین آمارها محبوبترین میان رده میان کاربران گلکسی A50 است که جزو مدل های ارزان‌قیمت محسوب می شود اما پر فروش ترین گوشی این کمپانی در سال گذشته گلکسی A10 بوده و حالا سامسونگ خود را برای معرفی نسخه بعدی آن با عنوان گلکسی A11 آماده می کند.

سایت های 91Mobiles و AndroidHeadlines به ترتیب تصویر و رندری از این موبایل منتشر کرده اند که در هر دوی آنها دوربین اصلی سه گانه و سنسور اثر انگشت فیزیکی به چشم می خورد.

گلکسی A11

با توجه به بهینه سازی های عمده گلکسی A11 نسبت به نسل قبل، بعید نیست پورت microUSB هم با Type-C جایگزین شده باشد. از آنجا که این گوشی به خانواده موبایل های ارزان‌قیمت تعلق دارد احتمالا به جک۳.۵ میلیمتری صوتی هم مجهز خواهد بود.

اخیرا حجم عظیمی از شایعات و گمانه زنی ها درباره این گوشی به راه افتاده است. افشاگر نام آشنای توییتر یعنی Ishan Agarwal مدعی شده که گلکسی A11 با نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع LCD از راه می رسد که ۰.۲ اینچ از مدل A10 بزرگتر است. این گوشی همچنین به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود

گلکسی A11

گلکسی A11 از نظر تصویربرداری هم تقویت شده و از دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در مورد مشخصات دو سنسور دیگر دوربین اصلی حرفی به میان نیامده است.

بر اساس گمانه زنی های فعلی گلکسی A11 احتمالا ماه آینده و با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی