ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشوی سرفیس Duo
تکنولوژی

مشخصات سرفیس Duo افشا شد؛ احتمال عرضه زودتر از موعد مقرر

گوشی تاشوی سرفیس Duo قرار بود اوایل زمستان سال آینده از راه برسد اما منابع آگاه از معرفی پیش از موعد آن خبر می دهند. مایکروسافت مهر امسال در کنار معرفی محصولات سخت افزاری و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

گوشی تاشوی سرفیس Duo قرار بود اوایل زمستان سال آینده از راه برسد اما منابع آگاه از معرفی پیش از موعد آن خبر می دهند.

مایکروسافت مهر امسال در کنار معرفی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدید از گوشی و تبلت تاشوی سرفیس Duo و Neo رونمایی کرد که به ترتیب از اندروید و ویندوز 10Xبهره می برند. این محصولات قرار بود اوایل زمستان سال آینده معرفی شوند اما Zac Bowden، کارشناس سایت «ویندوز سنترال» به نقل از منابع متعدد مدعی شده که سرفیس Duo احتمالا تابستان به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته وی گوشی تاشوی مایکروسافت از نظر نرم افزاری و سخت افزاری تقریبا نهایی شده و ردموندی ها سرگرم پیاده سازی برخی قابلیت های ویژه روی این محصول هستند. توسعه نرم افزار سرفیس Duo احتمالا تا ماه آینده پایان می یابد و در تابستان به شکل محدود در اختیار توسعه دهندگان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دیگر نکته مهم این گزارش به قابلیت های سخت افزاری دستگاه مربوط می شود که تا حدودی نا امید کننده به نظر می رسد. به گفته Bowden سرفیس Duo از دو نمایشگر ۵.۶ اینچی بهره می برد که در کنار هم پنلی ۸.۳ اینچی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

این دستگاه از نظر سخت افزار پردازشی به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هرچند پیکربندی های دیگر شامل حافظه بیشتر است اما استفاده از چیپست سال گذشته کوالکام جدای از محدودیت های پردازشی به معنی عدم پشتیبانی این گوشی از 5G خواهد بود.

از سوی دیگر شاید دلیل استفاده مایکروسافت از اسنپدراگون ۸۵۵ کاهش قیمت تا حدی معقول باشد. احتمالا همین عامل باعث شده ردموندی شش ماه زودتر از موعد مقرر سرفیس Duo را عرضه کنند چرا که صبر بیشتر به معنی قدیمی تر شدن این چیپست خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    همینجوریش قیمتش نجومی هست دیگه حالا یکم بیشتر چه فرقی میکرد مهم اینه هرکسی نمیتونه بخره

  • sayemarg
    sayemarg | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

    سیستم عاملش ویندوزه یا آندروید؟ ?

    • FarhaD
      FarhaD | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

      اندروید

مطالب پیشنهادی