ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۱۹
تکنولوژی

فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹؛ سامسونگ و اپل در صدر

در سال ۲۰۱۹ هر یک از تولیدکنندگان بزرگ موبایل بخشی از دنیا را زیر سلطه خود داشته اند. در حالی که سامسونگ بازار موبایل خاورمیانه و اروپا را در دست گرفته، اپل در آمریکای شمالی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

در سال ۲۰۱۹ هر یک از تولیدکنندگان بزرگ موبایل بخشی از دنیا را زیر سلطه خود داشته اند. در حالی که سامسونگ بازار موبایل خاورمیانه و اروپا را در دست گرفته، اپل در آمریکای شمالی مشتریان را به سوی خود کشانده است.

آیفون XR و آیفون ۱۱ به ترتیب با ۴۶.۳ و ۳۷.۳ میلیون فروش در سال گذشته، عنوان پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرده اند و رده سوم هم با ۳۰.۳ میلیون واحد عرضه در اختیار موبایل اقتصادی سامسونگ گلکسی A10 قرار دارد.

پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۱۹

علی رغم فروش بالای این دو مدل آیفون، سامسونگ توانسته بازار پر رونق اروپا را با مدل موفق گلکسی A50 از آن خود کند. کمپانی کره ای در منطقه خاورمیانه هم با عرضه مدل های مقرون به صرفه ای نظیر گلکسی A10 و J2 Core رقبا را به حاشیه رانده است. در آمریکای جنوبی هم بین گوشی‌های پر فروش اثری از آیفون دیده نمی شود و کاربران به گلکسی های اقتصادی سامسونگ تمایل نشان داده اند. جالب اینجاست سومین گوشی پر فروش این منطقه به موتورولا تعلق دارد.

اپل در خانه اما حرف اول را می زند و ۵ موبایل پر فروش در آمریکای شمالی همگی آیفون هستند. در صدر این فهرست آیفون XR قرار دارد و پس از آن هم آیفون های ۱۱ و ۸ در رده دوم و سوم جای گرفته اند. در مجموع به نظر می رسد کاربران حتی در آمریکا و کانادا هم از آیفون های ارزان‌قیمت بیش از پرچمدارهای به روز و گرانبها استقبال می کند.

بر اساس گزارش Omdia در میان ۱۰ گوشی پر فروش جهان در سال ۲۰۱۹ پنج مدل آیفون، چهار مدل گلکسی و یک گوشی از شیائومی قرار دارند. این در حالی است که از نظر موسسه Counterpoint ده گوشی پرفروش سال گذشته شامل شش آیفون، سه گلکسی و یک مدل از اوپو می شود.

نکته عجیب این است که موبایل های هواوی حتی در چین هم نتوانسته اند به رتبه ای بهتر از پنجم دست پیدا کنند و رده های برتر این کشور در اختیار اوپو و ویوو قرار دارد. گفتنی است هواوی علی رغم حضور کمرنگ در لیست پر فروش ترین گوشی های ۲۰۱۹ ، در مجموع طی این سال دومین عرضه کننده برتر دنیای موبایل بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iranhcak
    iranhcak | ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

    هواوی امسال با y9s بر میگرده من خودمم خریدم

مطالب پیشنهادی