ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و آمازون به دلیل شیوع ویروس کرونا سفر کارمندان خود را محدود کرده‌اند

کمپانی‌های گوگل و آمازون به تمامی کارمندان خود ابلاغ کرده‌اند که از تمامی سفرهای آن‌ها به کشور‌های ایران، ایتالیا، ژاپن و کره جنوبی جلوگیری می‌کند. علت این کار حفاظت از جان کارمندان عنوان شده که ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

کمپانی‌های گوگل و آمازون به تمامی کارمندان خود ابلاغ کرده‌اند که از تمامی سفرهای آن‌ها به کشور‌های ایران، ایتالیا، ژاپن و کره جنوبی جلوگیری می‌کند. علت این کار حفاظت از جان کارمندان عنوان شده که ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور‌ها تهدید شود.

این دو کمپانی بزرگ اعلام کرده‌اند که هیچ کدام از کارمندانشان نمی‌توانند به کشور‌های فوق سفر کنند. کمپانی آمازون حتی به تمامی افرادی که برای این شرکت کار می‌کنند گفته است حدالامکان از سفرهای غیر ضروری داخل خاک آمریکا نیز خودداری کنند تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند. پیش از این نیز دو کمپانی آمریکایی از سفر کارمندان به کشور چین جلوگیری کرده بودند.

ویروس کرونا

کمپانی‌های گوگل و آمازون علاوه بر ممنوعیت سفر به چین، فروشگاه‌ها و دفترهای خود در کشور اژدهای سرخ را نیز تعطیل کرده بودند. اخیرا نیز اعلام شده بود یکی از کارمندان شرکت گوگل در دفتر زوریخ این کمپانی، به ویروس کرونا مبتلا شده است. بنا بر گفته سخنگوی این شرکت، او پس از مدتی که در دفتر زوریخ بوده، علائم بیماری را از خود بروز داده است.

کمپانی آمازون هم در ایمیلی به تمامی کارمندان خود ابلاغ کرده است که حداقل تا پایان ماه آوریل، هر گونه ملاقات یا سفر به کشورهای ایتالیا، ایران، ژاپن و کره جنوبی را لغو کنند. غول فروشگاه‌های اینترنتی علاوه بر این، تمامی مصاحبه‌های کاری واقع در دفتر‌های فزیکی خود را نیز لغو کرده و به تمامی مدیران ارشد اعلام کرده است، فرارند جذب نیرو و مشاحبه‌های کاری همگی باید از طریق بسترهای تماس‌های تصویری صورت بگیرند.

ویروس کرونا با قدرت تمام در حال آلوده کردن کشورهای مختلف است و تاکنون علاوه بر آلوده کردن ۸۵۴۰۶ نفر، جان ۲۹۳۳ نفر را نیز گرفته است و تاکنون هم هیچ نشانه‌ای از کند شدن روند ابتلا و مرگ و میر نیز از خود نشان نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی