ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۸ و S8 اندروید ۱۰ را دریافت نخواهند کرد

گلکسی نوت ۸ و اس ۸ بر خلاف وعده‌های قبلی در صف انتظار اندروید ۱۰ قرار ندارند. علی رغم اینکه پیش از این نمایندگی های سامسونگ مصرانه ادعا می کردند که گلکسی اس ۸ و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۹

گلکسی نوت ۸ و اس ۸ بر خلاف وعده‌های قبلی در صف انتظار اندروید ۱۰ قرار ندارند.

علی رغم اینکه پیش از این نمایندگی های سامسونگ مصرانه ادعا می کردند که گلکسی اس ۸ و نوت ۸ اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد، حالا اما کمپانی کره ای تاکید کرده که این دو گوشی شامل برنامه به‌روزرسانی به اندروید ‍۱۰ نیستند.

جالب اینجاست کاربران گلکسی اس ۸ و نوت ۸ با توجه به سابقه سامسونگ در ارائه دو آپدیت عمده برای هر گوشی، انتظار دریافت نسخه جدید اندروید را نداشتند اما ارائه اطلاعات نادرست از سوی نمایندگان انتظار آنها را بالا برده بود. هرچند اگر به رویه اپل بنگریم به‌روزرسانی گوشی های گرانبهایی که تنها سه سال از ورود آنها به بازار می گذرد، چندان هم نباید دور از انتظار باشد.

از مهمترین ویژگی های اندروید ۱۰ می توان به ژست های حرکتی جدید برای ناوبری، حالت تاریک سراسری (سیستمی)، امکان شخصی‌سازی حداکثری، ارتقای قابلیت به اشتراک گذاری محتوا و بهبود پاسخگویی در منوی اعلان اشاره کرد. آنطور که SamMobile می گوید این دو گوشی علی رغم عدم دریافت اندروید ۱۰ و رابط کاربری جدید One UI 2.0 کماکان به‌روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

با توجه به تایید شدن این خبر از سوی سامسونگ کاربران گلکسی اس ۸ و نوت ۸ برای بهره مند شدن از قابلیت های اندروید ۱۰ دو راه بیشتر پیش رو ندارند: یا باید گوشی فعلی خود را فروخته و سراغ مدل جدیدی بروند؛ یا اینکه به استفاده از راه های کاستوم نظیر LineageOS روی بیاورند. هرچند روش دوم هزینه چندانی به دنبال ندارد اما اینکار مستلزم آنلاک کردن گوشی است که خطرات زیادی را در رابطه با ایجاد مشکلات سخت افزاری و مسائل امنیتی به همراه دارد.

تماشا کنید: بررسی سامسونگ گلکسی S20 اولترا توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • xyxion
    xyxion | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

    والله هنوز برای نوت ۹ در برخی مناطق به روز رسانی اندروید ۱۰ نیامده است این گوشیها که دیگر پیشکش

  • arsalan20
    arsalan20 | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

    تو متن نوشته کاربرا انتطار نداشتن چرا نباید داشته باشیم ؟ وقتی که سخت افزار گوشی توانایی اجرا رو‌داره وقتی که اپل ۶ سال اپدیت میده ، برای گوشیاش

  • arsalan20
    arsalan20 | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

    من خودم اندروید رو‌به آی او‌اس ترجیح میدم واسه همین s8+ دارم واقعا باید برای سامسونگ تأسف خورد با این پشتیبانی پرچمداراش که فرقی با میان رده هاش نداره ! چون اونا هم دوتا ورژن آپدیت میگیرن . هواوی و بقیه شرکتا هم‌ همینن !

مطالب پیشنهادی