ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توزیع ملزومات بهداشتی در ناوگان اسنپ

روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد که باشگاه رانندگان این شرکت، در طرح «سفر به سلامت» اقدام به توزیع ملزومات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا می‌کند. همچنین در مرحله دوم این طرح که ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۰

روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد که باشگاه رانندگان این شرکت، در طرح «سفر به سلامت» اقدام به توزیع ملزومات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا می‌کند. همچنین در مرحله دوم این طرح که از اواخر هفته آغاز می‌شود قرار است ون‌هایی در تهران و چندین شهر دیگر وظیفه ضدعفونی کردن خودروهای اسنپی را بر عهده بگیرند.

در مورد ویروس کرونا یک حقیقت مسلم وجود دارد، پیشگیری بهترین راه است. اسنپ به واسطه مسئولیتی که در قبال سلامتی کاربرانش دارد این روزها تلاش می‌کند تا به سهم خود در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری گام بردارد. روابط عمومی اسنپ درباره نقطه شروع اقدامات این شرکت در برابر گسترش ویروس کرونا می‌گوید: «بلافاصله بعد از خبر شیوع کرونا در ایران، فرهنگ‌سازی و آموزش را آغاز کردیم. آموزش و اطلاع‌رسانی به دو بخش کاربران راننده و مسافر تفکیک شد و از تمام کانال‌های ارتباطی اسنپ مانند پیامک، پوش نوتیفیکیشن، سایت، شبکه‌های اجتماعی و بروشور و پوسترهای آموزشی برای انتقال روش‌های جلوگیری از شیوع بیماری استفاده کردیم.»

تجهیز ناوگان اسنپ برای مقابله با گسترش ویروس

همچنین اقدامات عملی برای پیشگیری از هرگونه احتمال شیوع ویروس در ناوگان اسنپ در دستور کار قرار گرفته است. باشگاه رانندگان اسنپ تلاش می‌کند تا با طرح «سفر به سلامت» در مسیر حفظ سلامت رانندگان و مسافران قدم بردارد. روابط عمومی اسنپ در این باره توضیح می‌دهد:

«در فاز اول این طرح وانت‌هایی برندد شده‌ همراه با بسته‌های بهداشتی در سطح شهر تهران تردد می‌کنند و ملزومات بهداشتی لازم برای مقابله با ویروس را به طور رایگان در اختیار رانندگان اسنپ قرار می‌دهند. در هر بسته علاوه بر اقلام بهداشتی، یک برگه آموزشی قرار دارد که توصیه‌های لازم در مورد استفاده صحیح از محتویات بسته را به اطلاع رانندگان می‌رساند.»

در نهایت به نظر می‌رسد فراتر از مسئولیت شرکت‌ها اگر هر کدام از افراد جامعه برای جلوگیری از گسترش بیماری تلاش کند، به سلامت می‌توانیم این روزها را پشت سر بگذاریم. فراموش نکنیم قبل از هر چیزی رعایت بهداشت فردی و توصیه‌هایی مانند شست‌وشوی مداوم دست‌ها و پرهیز از تماس نزدیک با کسانی‌که علایم تنفسی دارند می‌تواند کمک کننده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Babak Gharipur
    Babak Gharipur | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

    یه حرکت مسخره و تصنعی، مثل همه کارهاشون
    یه شرکت استثمارگر

  • Vahid Khalili
    Vahid Khalili | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

    یه شو آف مسخره دیگه از اسنپ که مثل همه طرح های دیگشون فقط جنبه تبلیغات داره.

مطالب پیشنهادی