ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد رایگان
تکنولوژی

اهدای آیپد رایگان به کارکنان اپل در شهرهای تحت قرنطینه

اپل بسته ای حمایتی را برای کارکنانش در شهرهای قرنطینه شده چین ارسال کرده که در آن یک آیپد هم به چشم می خورد. اپل یکی از شرکت هایی است که به واسطه شیوع ویروس ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۸

اپل بسته ای حمایتی را برای کارکنانش در شهرهای قرنطینه شده چین ارسال کرده که در آن یک آیپد هم به چشم می خورد.

اپل یکی از شرکت هایی است که به واسطه شیوع ویروس کرونا در چین متحمل زیان هنگفتی شده است. هرچند خطوط تولید آیفون رفته رفته فعالیت خود را دوباره از سر گرفته اما تا همین حالا هم احتمال به تعویق افتادن عرضه محصولات جدید این شرکت وجود دارد. با این وجود تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیرا تاکید کرده که سلامت کارکنان برای آنها بیشترین اولویت را دارد و حالا با ارسال هدایایی برای کارکنان قرنطینه شده خود، سعی کرده در عمل هم این حرف را ثابت کند.

آیپد رایگان

یکی از کارکنان این شرکت در چین با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ویبو» از دریافت بسته حمایتی از سوی اپل خبر داده است. در این بسته که اپل برای کارکنانش در شهرهای قرنطینه شده «ونژو» و «هوبی» ارسال کرده تعدادی خوراکی، ماسک، اقلام بهداشتی و مهمتر از همه آیپد ۱۰.۲ اینچی به چشم می خورد. اپل در نامه ای که همراه بسته حمایتی ارسال کرده از کارکنان خواسته روحیه خود را حفظ کنند و تاکید کرده که در این شرایط سخت کنار آنها می ایستد:

در این کیت یک آیپد هم قرار دارد که طی اقامت طولانی مدت در خانه می توانید از آن برای آموزش آنلاین کودکان و کمک به آنها برای قبولی در امتحانات استفاده کنید.

همانطور که در نامه هم آمده اپل آیپد را به عنوان ابزار سرگرمی ارسال نکرده است. برآوردهای جدید نشان می دهد که پس از شروع قرنطینه در چین فروش تبلت رشد خیره کننده ای در این کشور داشته چرا که کارکنان از آن به عنوان ابزار دورکاری استفاده کرده و کودکان هم از طریق تبلت آموزش می بینند.

کمپانی آمریکایی پیش از این مبلغ هنگفتی را برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده بود اما با بدتر شرایط تصمیم گرفته این کمک را تا ۲ برابر افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

    کاش بدونی شامل چه رتبه از کارمند هاش تو چین اهدا میکنه

  • Rahim Parast
    Rahim Parast | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

    اینجا هم داریم خب. دیجیکالا با احتکار ۵ میلیون ماسک هم داره به مردم کمک میکنه و هم به اقتصاد کشور. ?

مطالب پیشنهادی