ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش از راه دور در بستر ایرانسل یک سوم اعلام شد

تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از طریق ایرانسل یک سوم شده است. همچنین ایرانسل اعلام کرده که با فراهم کردن ساز و کاری این امکان را ایجاد کرده تا ارائه دهندگان ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۵

تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از طریق ایرانسل یک سوم شده است. همچنین ایرانسل اعلام کرده که با فراهم کردن ساز و کاری این امکان را ایجاد کرده تا ارائه دهندگان محتواهای آموزشی برای ارائه کلاس‌های دروس آنلاین خود بتوانند از طریق تلویزیون اینترنتی ایرانسل (لنز) نیز محتواهای خود را ارائه دهند.

ایرانسل اعلام کرده که پیش از این برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونای جدید، دورکاری حداکثری را برای کارکنان خود فراهم کرده بود و در همین راستا به کمک موضوع آموزش از راه دور می‌رود تا مسئولیت اجتماعی خود را ادا کند. به گفته مسئولان این اپراتور؛ ایرانسل با کاهش تعرفه ترافیک برای سامانه‌های آموزشی و ارائه محتواهای آموزشی در شبکه تلویزیون اینترنتی خود، شرایطی را فراهم کرده است که مشترکان از با هر سطح از دسترسی به اینترنت بتوانند بالاترین کیفیت شرایط استفاده از آموزش دیجیتال را تجربه کنند.

آنطور که ایرانسل در بیانیه خود نوشته؛ دانشگاه‌ها و مراکز علمی متقاضی می‌توانند درخواست خود را به نشانی info@mtnirancell.ir ایمیل کنند، همینطور متقاضیانی که قصد دارند محتواهای خود را از طریق شبکه لنز با اینترنت نیم بها ارائه دهند میتوانند درخواست خود را از طریق نشانی admin@lenz.ir ارسال کنند تا در اسرع وقت شرایط ارائه محتواها، فراهم شود.

برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزشی از طریق ارائه دهندگان محتوا تنظیم خواهد شد و دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند از طریق سامانه‌های خود از آن مطلع شوند.

ناگفته نماند تلویزیون اینترنتی لنز این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان بتوانند برنامه‌های آموزشی که از طریق تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود با آرشیو یک هفته‌ای در اختیار داشته باشند و از آن‌ها بهره بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی