ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ابتلا به COVID-19
علمی

معاون ترامپ: کرونا احتمالا در آمریکا قربانی بیشتری می‌گیرد

مایک پنس، معاون رییس جمهور ایالات متحده با تایید مرگ نخستین شهروند آمریکایی بر اثر ابتلا ویروس کرونا هشدار داد که شهروندان این کشور باید منتظر تلفات بیشتری باشند. ایالات متحده تا کنون ابتلای ۶۱ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

مایک پنس، معاون رییس جمهور ایالات متحده با تایید مرگ نخستین شهروند آمریکایی بر اثر ابتلا ویروس کرونا هشدار داد که شهروندان این کشور باید منتظر تلفات بیشتری باشند.

ایالات متحده تا کنون ابتلای ۶۱ نفر به کرونا را تایید کرده و در سانفرانسیسکو وضعیت اضطراری اعلام شده است. این کشور ساعاتی قبل درگذشت نخستین فرد بر اثر ابتلا به COVID-19 را هم تایید کرد به گفته رییس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا این بیمار در واشنگتن فوت شده و از طریق منبعی نامشخص دچار ویروس کرونا شده بود.

ابتلا به COVID-19

پس از درگذشت بیمار مبتلا به COVID-19 نگرانی ها در مورد ویروس کرونا بیش از پیش افزایش یافته است. مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا که در این باره گفت:

«افراد بیشتری به این بیماری مبتلا می شوند و احتمالا قربانی های دیگری نیز در راه است.»

با این حال وی برای کاهش نگرانی شهروندان از گفتگوی خود با متخصصان حوزه بهداشت و درمان خبر داد. وی به نقل از پزشکان تاکید کرد که اغلب بیماران بهبودی خود را باز می یابند:

«هرچند ممکن است در روزهای آینده خبرهای ناگواری بشنویم اما شهروندان باید بدانند که ویروس کرونا برای اغلب افراد ریسک بسیار پایینی دارد.»

دیدگاه پنس در مورد ریسک پایین کرونا برای اکثر مردم با نظرات برخی کارشناسان همخوانی دارد. در عین حال دولت ترامپ برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا درباره سفر شهروندانش به ایتالیا، کره جنوبی، چین و ایران هشدار داده است.

آمریکا پیش از این با انتشار بیانیه ای از آمادگی خود برای کمک به ایران در مقابله با ویروس کرونا خبر داده بود. با این حال مقام های وزارت خارجه ایران با اشاره به تحریم های گسترده ایالات متحده علیه کشور، این پیشنهاد را ادعایی مضحک خوانده و تاکید کردند که اقلام مورد نیاز خود را از کشورهای دوست تامین خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی