ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» به بازخوردهای اسنپ اضافه شد

اسنپ گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» را به بخش امتیاز دهی اپلیکیشن خود اضافه کرد تا به این ترتیب بتواند کنترل بیشتری روی رعایت بهداشت سفرهای خود داشته باشد. در حالی که ویروس کرونا جهان ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۰

اسنپ گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» را به بخش امتیاز دهی اپلیکیشن خود اضافه کرد تا به این ترتیب بتواند کنترل بیشتری روی رعایت بهداشت سفرهای خود داشته باشد.

در حالی که ویروس کرونا جهان را در وضعیت آماده‌باش قرار داده، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک تلاش می‌کنند تا در پیشگیری از شیوع این ویروس همراه مردم باشند. رعایت بهداشت در وسایل نقلیه و همینطور بهداشت شخصی سرنشینان یکی از مواردی است که می‌تواند در مقابله با همه‌گیر شدن این بیماری نقش موثری داشته باشد.

اضافه شدن گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» به اپلیکیشن اسنپ در بخش امتیاز بدهی سفرهای اینترنتی این سامانه، یکی از راهکارهایی است که در شرایط فعلی می‌تواند تاثیرگذار باشد. اسنپ در این رابطه توضیح داده که «برقراری این راه ارتباطی با مسافران در روزهایی که باید بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنیم، کمک می‌کند تا با هشیاری و مراقبت همگانی از شیوع بیماری جلوگیری کنیم. چنانچه در طول سفر احساس کردید مواردی وجود دارد که می‌تواند سلامت شما را به خطر بیندازد با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان دهید تا زنجیره مقابله با شیوع بیماری مستحکم باقی بماند.»

گفتنیست اسنپ طی هفته‌ گذشته برنامه‌ای برای مقابله با انتشار ویروس کرونا به واسطه حمل و نقل روزمره اجرا کرده است. در گام اول، راه اطلاع‌رسانی جامع به رانندگان و مسافران خود را اتخاذ کرده و سپس با توزیع لوازم بهداشتی میان رانندگان خود گام جدی‌تری در این زمینه برداشته است. اسنپ ادامه راه خود را در کنار اضافه کردن گزینه عدم رعایت بهداشت چنین بیان کرده است:

«با توجه به افزایش نگرانی‌ عمومی در رابطه با انتشار ویروس و همینطور بالا بودن احتمال انتقال از فردی به فرد دیگر، خصوصا در فضای بسته خودرو، در نظر داریم در گام بعدی، با استریل کردن خودروی رانندگان فعال در اسنپ که این روزها در حال جابه‌جا کردن مسافران هستند، از نگرانی هر دو دسته کاربران بکاهیم.»

اسنپ در پایان بیانیه خود تاکید داشته در صورتی که مسافران احساس کردند دستورالعمل‌های بهداشتی در خودرویی که در حال سفر با آن هستند انجام نشده، حتما با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Babak Gharipur
    Babak Gharipur | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    فقط میخوان از راننده مایه بذارن! به جای این کارها بهتره اسنپ ماسک و دستکش در اختیار راننده بذاره، اینهمه درامد داره اسنپ، چی میشه به راننده ها لوازم بهداشتی بده، فقط به فکر منافع خودشه و هیچ ارزشی برای راننده قائل نیست

  • pop_0098
    pop_0098 | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

    بهتر اسنپ برای رانندگان که فعالیت میکنند رتبه و تعداد سفر بالاتری دارند
    دستکش ماسک در اختیارشون بزاره
    تا آب آلودگی جلو گیری کنه
    حالا که دستکش ماسک نیست تو داروخانه

مطالب پیشنهادی