ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رینو ۳ پرو
تکنولوژی

اوپو رینو ۳ پرو با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی معرفی شد

چند وقتی می‌شود که کمپانی اوپو از گوشی رینو ۳ پرو 5G رونمایی کرده است. با این حال این کمپانی چینی امروز تصمیم گرفته نسخه 4G گوشی محبوب خود را با دوربین سلفی ۲ گانه ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۵

چند وقتی می‌شود که کمپانی اوپو از گوشی رینو ۳ پرو 5G رونمایی کرده است. با این حال این کمپانی چینی امروز تصمیم گرفته نسخه 4G گوشی محبوب خود را با دوربین سلفی ۲ گانه ۴۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه کند.

مهمترین ویژگی اوپو رینو ۳ پرو، دوربین سلفی دوگانه آن است که داخل یک حفره بزرگ در سمت چپ بالای نمایشگر OLED جای گرفته است. این حفره دو دوربین سلفی اصلی ۴۴ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۲.۸ اینچی و گشودگی دیافراگم ۲.۴ به همراه یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی مونوکروم را در دل خود قرار داده. است. نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد رینو ۳ پرو، رزوشلون +‌FHD دارد که آن را با نسبت ۲۰ به ۹ در اختیار کاربران قرار داده است. زیر این نمایشگر نیز حسگر اثر انگشت پیدا می‌شود.

رینو ۳ پرو

دوربین‌های ۴ گانه پشتی رینو ۳ پرو نیز با یک تفاوت جزئی با نسخه 5G آن به بازار عرضه خواهد شد. دوربین اصلی در این نسخه ۶۴ مگاپیکسلی بوده که آن را سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی همراهی خواهند کرد. در نهایت نیز یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و این چینش را تکمیل می‌کند.

اوپو رینو ۳ پرو اولین گوشی وارد شده به بازار است که از پردازنده جدید مدیاتک هلیو P95 استفاده خواهد کرد. این چیپست یک پردازنده ۸ هسته‌ای دارد که دو هسته آن Cortex A75 هستند و از حداکثر فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنند. گوشی جدید این کمپانی چینی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند در صورت نیاز، حافظه آن را به کمک کارت میکرو اس دی نیز افزایش دهند.

رینو ۳ پرو

گوشی‌های اوپو همواره به تکنولوژی شارژ سریعشان معرف هستند و رینو ۳ پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC انحصاری اوپو در عرض ۵۶ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. سیستم‌عامل این گوشی نیز اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری Color OS 7 خواهد بود. رینو ۳ پرو در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید و با قیمت ۴۱۵ دلار و ۴۵۵ دلار برای نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • linkin park
    linkin park | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    این کارا چیه آخه. یهو یه دوربین بزارین که کار چهار دوربین رو انجام بده خوب...

    • Pedram php
      Pedram php | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

      دنیای تکنولوژی رو تکون دادی با این نظریه داداش. اگه میشد شل مغز نبودن الکی 4 تا دوربین بزارن. هر کدوم از دوربین ها یه کار خاصی رو انجام میده. برای کیفیت بهتر

    • Amin@chy
      Amin@chy | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

      واقعا عجب نظری چرا به فکر ما نرسید مطمئنی تنهایی فکر کردی?

مطالب پیشنهادی