ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل نوکیا
تکنولوژی

کناره‌گیری مدیرعامل نوکیا از سمت خود؛ تغییرات بزرگی در راه است

Rajeev Suri، پس از یک دهه فعالیت به عنوان مدیرعامل نوکیا سکان هدایت غول مخابراتی را به دیگران خواهد سپرد. کناره گیری وی از این سمت پس از انتشار گزارشی صورت گرفته است که به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۰

Rajeev Suri، پس از یک دهه فعالیت به عنوان مدیرعامل نوکیا سکان هدایت غول مخابراتی را به دیگران خواهد سپرد. کناره گیری وی از این سمت پس از انتشار گزارشی صورت گرفته است که به احتمال ادغام نوکیا و اریکسون برای مقابله با هواوی اشاره کرده بود.

در پی کناره گیری Suri از سمت خود Pekka Lundmark، رییس و مدیرعامل کمپانی نفتی Fortum جایگزین وی خواهد شد. به گفته نوکیا Rajeev Suri قبلا تمایلش برای کناره گیری از سمت مدیرعاملی را اعلام کرده بود و طرفین به دنبال راهی برای انتقال بدون مشکل اختیارات به فرد بعدی بوده اند.

 مدیرعامل نوکیا

Suri که تا تابستان در سمت خود باقی خواهند ماند به اطمینانش از در پیش بودن روزهای بهتر اشاره کرده:

«بعد از ۲۵ سال حضور در نوکیا می خواهم کار متفاوتی انجام دهم اما نوکیا همیشه بخشی از من خواهند ماند. از تمام کسانی که در این سال ها با هم کار کردیم به خاطر کمک به نوکیا در رسیدن به جایگاهی برتر و کمک به من برای رهبری بهتر تشکر می کنم. در حالی این شرکت را ترک می کنم که به عملکرد بهتر آن در آینده ایمان داشته و به دستاوردهایمان در گذشته می بالم. Pekka انتخابی فوق العاده برای نوکیا است و برای او آرزوی بهترین ها در سمت جدیدش دارم.»

Suri پس از ترک این سمت تا پایان سال ۲۰۲۰ به عنوان مشاور هیئت مدیره فعالیت خواهد کرد. خبر کناره گیری مدیر عامل نوکیا در حالی اعلام شده که به گفته بلومبرگ کمپانی فنلاندی در حال بررسی استراتژی های مختلفی برای بقا در بازار ارتباطات است. گزینه های پیش روی این شرکت از فروش بخشی هایی از کسب و کار تا ادغام با شرکت های دیگر از جمله اریکسون را شامل می شود.

پیشتر دادستان کل آمریکا هم روی لزوم کمک به اریکسون و نوکیا برای به چالش کشیدن هواوی تاکید کرده بود که گمانه زنی ها در مورد ادغام این دو شرکت را تقویت می کند. در صورتی که این ایده عملی شود، نه تنها شاهد یکی از بزرگ‌ترین ادغام ها طی دهه های اخیر خواهیم بود، بلکه هواوی و ZTE هم باید خود را برای رقابتی تنگاتنگ آماده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی