ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگاه SXSW
تکنولوژی

جمع‌آوری هزاران امضا برای لغو نمایشگاه SXSW به خاطر هراس از کرونا

شیوع ویروس کرونا در کشور آمریکا و جان باختن شهروندان این کشور، باعث شده تا موج جدیدی از هراس در مردم به وجود بیاید. در همین راستا یک درخواست رسمی برای لغو نمایشگاه SXSW به شهردار ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

شیوع ویروس کرونا در کشور آمریکا و جان باختن شهروندان این کشور، باعث شده تا موج جدیدی از هراس در مردم به وجود بیاید. در همین راستا یک درخواست رسمی برای لغو نمایشگاه SXSW به شهردار شهر آستین تگزاس ارائه شده که تاکنون بیش از ۱۰ هزار امضا جمع‌آوری کرده است.

نمایشگاه SXSW یا (South by Southwest) بیشتر یک جشنواره رسانه محور بوده و شرکت‌های رسانه‌ای، سازندگان فیلم، موسیقی و تولیدکنندگان محتوای تعاملی دستاوردهای جدید خود را به نمایش می‌گذارند که هر سال در تاریخ ۱۳ الی ۲۲ مارس (۲۳ اسفند الی ۳ فروردین) در شهر آستین تگزاس برگزار می‌شود. این درخواست که بر بستر Change.org تنظیم شده، توسط خانم شیلا لی (Shayla Lee) نوشته شده است. او در این رابطه می‌گوید:

من نگران صدها هزار نفری هستم که در ماه مارس برای بازدید از نمایشگاه SXSW به آستین سفر خواهند کرد. من باور دارم که رویدادی این چنینی، کمک بسیاری به شیوع بیشتر ویروس کرونا خواهد کرد.

نمایشگاه SXSW

او این درخواست را خطاب به سازمان کنترل پیشگیری بیماری‌های آمریکا ‌(CDC)، فرماندار شهر آستین و وزارت بهداشت عمومی آستین نوشته و تاکنون ۱۰ هزار امضا جمع کرده است. با این حال چند روز پیش وب سایت رسمی نمایشگاه SXSW اعلام کرد که این جشنواره بر اساس برنامه قبلی پیش خواهد رفت و به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو نمی‌شود:

رویداد SXSW 2020 بر اساس برنامه خود پیش خواهد رفت و ما آن را به کمک مشاوره‌های سازمان بهداشت جهانی برگزار خواهیم کرد. همچنین از بازدیدکنندگان درخواست می‌کنیم که اصول بهداشتی و پیشگیری را رعایت کنند. تلاش می‌کنیم تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم و شرایط را همواره تحت نظر خواهیم داشت.

با این حال بر اساس گزارش‌های رسمی، تاکنون ۱۱ مورد مبتلا به ویروس کرونا در ایالت تگزاس اعلام شده که هیچ کدام بر اثر شیوع ویروس در این ایالت آلوده نشده‌اند. اکثر آن‌ها از مناطق قرنطینه در ووهان، کشتی دایاموند پرینسس و پایگاه نیروی هوایی آمریکا به سن آنتونیو منتقل شده‌اند. گفتنی است که سال گذشته بیش از ۷۹ هزار نفر از نمایشگاه SXSW بازدید کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی