ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

شارپ کارخانه مونتاژ تلویزیون را به تولید انبوه ماسک اختصاص داد

کمپانی شارپ به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا، یکی از کارخانه های مونتاژ تلویزیون را به تولید ماسک اختصاص داد. به گزارش آسوشیتدپرس، شرکت شارپ کارخانه خود در شهر کامه‌یاما در استان میه (Mie) ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۰

کمپانی شارپ به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا، یکی از کارخانه های مونتاژ تلویزیون را به تولید ماسک اختصاص داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، شرکت شارپ کارخانه خود در شهر کامه‌یاما در استان میه (Mie) ژاپن را که معمولاً از آن برای تولید پنل های LCD و مونتاژ تلویزیون استفاده می شود، به تولید ماسک جراحی اختصاص داده است.

شارپ قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی روزانه 150 هزار ماسک تولید کرده و در ادامه میزان تولید را به روزانه 500 هزار عدد برساند. گفته می شود این کارخانه به دلیل برخورداری از استانداردهای بالای بهداشتی، برای تولید انبوه ماسک مناسب خواهد بود. شارپ که کمپانی فاکسکان مالک آن است، تاکنون در مورد قیمت و نحوه توزیع ماسک ها تصمیم گیری نکرده است.

شارپ کارخانه مونتاژ تلویزیون را به تولید ماسک اختصاص داد

ژاپنی ها خصوصاً در فصل زمستان برای جلوگیری از شیوع بیماری های مختلف، استفاده زیادی از ماسک می کنند. از زمانی که ویروس کووید 19 شیوع پیدا کرده، ماسک و دیگر وسایل بهداشتی منزل مثل دستمال توالت در این کشور کمیاب شده و بیشتر فروشگاه ها اقلام ذکر شده را به صورت محدود می فروشند. در کشورهای دیگر نیز قیمت ماسک در برخی فروشگاه های اینترنتی از جمله آمازون به شدت افزایش پیدا کرده است.

چند روز قبل «جروم آدامز» (Jerome Adams)، جراح کل ایالات متحده آمریکا با انتشار توییت از مردم این کشور خواست تا ماسک نخرند:

«ماسک ها از مبتلا شدن مردم به ویروس کرونا جلوگیری نمی کنند. اما اگر مراکز درمانی نتوانند آنها را برای مراقبت از بیماران تهیه کنند، خود و جامعه را به خطر خواهند انداخت.»

در دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت آمده که فرد سالم فقط در صورتی باید از ماسک استفاده کند که بخواهد از فرد مشکوک به کرونا مراقبت کند. افرادی که نشانه های بیماری کرونا را دارند می توانند با استفاد از ماسک و همچنین شستن مرتب و کامل دستان، تا حدی از پخش این ویروس جلوگیری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی