ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش ناامید کننده گلکسی S20؛ سامسونگ کرونا را مقصر می‌داند

خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ حدوداً چهار روز دیگر به طور رسمی در آمریکا به بازار عرضه می شود. این سری چند روز زودتر در کره جنوبی روانه بازار شده اما استقبال خریداران از آن ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۱

خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ حدوداً چهار روز دیگر به طور رسمی در آمریکا به بازار عرضه می شود. این سری چند روز زودتر در کره جنوبی روانه بازار شده اما استقبال خریداران از آن به خاطر شیوع ویروس کرونا، «ناامید کننده» توصیف شده است.

سامسونگ، 140 هزار گلکسی اس 10 در روز اول عرضه در اوایل سال 2018 به فروش رساند. همچنین گلکسی نوت 10 که تردیدهایی در مورد آینده آن وجود داشت، تقریباً دو برابر بیشتر از گلکسی اس 10 فروخت و در ماه اول عرضه، 220 هزار واحد از آن فروخته شد. امسال اما کمپانی کره ای موفق شده تنها 70800 واحد گلکسی اس 20 در روز اول عرضه در بازار خانگی خود به فروش برساند.

فروش پایین سری گلکسی اس 20 به خاطر ویروس کرونا

ممکن است برخی با قضاوت زودهنگام، گلکسی اس 20 را یک شکست برای سامسونگ تلقی کنند. اما این شرکت کره ای نسل جدید گلکسی را با تغییرات بسیار از جمله شکل ظاهری دگرگون شده و دوربین پیشرفته روانه بازار کرد. البته برخی سایت ها از باگ های دوربین گلکسی اس 20 اولترا شکایت کرده اند که سامسونگ قول داده آنها را برطرف می کند.

فروش پایین گلکسی S20 می تواند دلیل کاملاً متفاوتی داشته باشد. بر اساس گزارش خبرگزاری کره ای Yonhap News Agency، دلیل فروش کم این سری ترس خریداران از رفتن به فروشگاه ها به خاطر شیوع ویروس کرونا است.

با وجود فراگیر شدن گسترده خریدهای اینترنتی، هنوز در برخی از کشورها بعضی محصولات را باید به شکل حضوری خریداری کرد. یکی از منابع آگاه از تخفیف بسیار پایین گلکسی اس 20 خبر داده که خریداران را از به خطر انداختن جان برای گوشی 1000 دلاری سامسونگ و رفتن به فروشگاه منصرف می کند.

فروش پایین گلکسی اس 20 در ابتدای عرضه، احتمالاً روی درآمدهای سامسونگ تأثیر منفی خواهد گذاشت. البته در حال حاضر قضاوت در این مورد کمی زود است. سامسونگ می تواند با عرضه گلکسی اس 20 در کشورهایی که شیوع کرونا در آنها گسترده نبوده و همچنین فروش اینترنتی، تا حدی ضرر و زیان را جبران کند.

فروش پایین گلکسی اس 20 زنگ خطر را برای دیگر سازندگان تلفن هوشمند و مصرف کنندگان به صدا در آورده و نشان می دهد شیوع کرونا به احتمال زیاد بر فروش محصولات دیگر نیز در سال جاری میلادی تاثیر منفی خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Arta
    Arta | ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

    اخه هر سال یه گوشی میزنن که چی بشه خدایی؟؟؟ من خودم s9+ دارم. دیوونم مگه برم هر سال یا حتی هر دو سال گوشیمو عوض کنم

  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    مشکلات لنز گوشیهاش و اینکه همه چیز دوربین نیست رو مقصر ندونسته؟

  • hosein maafi
    hosein maafi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    با پول اس 20میشه یه ایفون 11 پرو و یه شیامی نوت 10پرو خرید الکی گرونه

  • نیما
    نیما | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    گرونی زیاد از حد S20 باعث فروش کم اون شده وگرنه اگه قیمتش هم اندازه قیمت +note 10 یا S10+ بود خیلی خوب میشد و قطعا فروشش بالا میرفت

  • Mohammad 13759
    Mohammad 13759 | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    انلاین خرید کنن خداوکیلی mi10pro 5gارزش خرید بالا تری داره نسبت به سام سونگ

مطالب پیشنهادی