ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مبین نت دورکاری را برای کارکنان خود عملیاتی کرد

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از شرکت‌های فناورانه و غیرفناورانه به سمت دورکاری روی آورده‌اند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری نمایند. در همین راستا مبین‌نت نیز برای حفظ سلامت جامعه ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۸

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از شرکت‌های فناورانه و غیرفناورانه به سمت دورکاری روی آورده‌اند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری نمایند. در همین راستا مبین‌نت نیز برای حفظ سلامت جامعه دورکاری حداکثری را در شرکت خود پیاده سازی کرده‌است.

منابع انسانی شرکت مبین‌نت اعلام کرده به‌منظور حفظ سلامت کارکنان و جامعه و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، شرایط دورکاری حداکثری با استفاده از زیرساخت‌های این شرکت در اختیار کارکنان قرار گرفته است.

بر این اساس تمامی کارکنان ستادی مبین‌نت می‌توانند با استفاده از پلتفرم‌های به‌روز، وظایف خود را درون محل سکونت خود پیگیری کنند. با اعلام این شرکت واحدهای عملیاتی نیز با حفظ تمامی قواعد جلوگیری از شیوع بیماری، در قالب شیفت‌های مشخص و کوتاه خدمت خواهند کرد. این درحالی است که واحدهای پشتیبانی مشترکین، هم درحوزه مشتریان خانگی و هم مشتریان سازمانی بدون هیچگونه خللی درخواست‌های مربوط به مشترکین را پیگیری می‌کنند. شایان ذکر است زیرساخت‌های اینترنتی و ارتباطی مبین‌نت آماده ارائه خدمات به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌هایی هستند که قصد ایجاد شرایط دورکاری را برای پرسنل خود دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی