ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار رسمی شیوع کرونا در ایران اعلام شد: مرگ ۷۷ نفر و ۲۳۳۶ مورد ابتلا

وزارت بهداشت ایران در تازه‌ترین آمار خود از وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران از مرگ ۷۷ نفر تا صبح روز سه‌شنبه ۱۳ اسفند خبر داد. این آمار همچنین می‌گوید که شمار مبتلایان به ویروس کرونا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۰

وزارت بهداشت ایران در تازه‌ترین آمار خود از وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران از مرگ ۷۷ نفر تا صبح روز سه‌شنبه ۱۳ اسفند خبر داد. این آمار همچنین می‌گوید که شمار مبتلایان به ویروس کرونا (کووید-۱۹) در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۳۳۶ نفر رسیده است و ۸۳۵ مورد از دیروز تا به امروز به این آمار اضافه شده‌اند. همچنین طبق آمار جدید وزارت بهداشت ایران تعداد بهبودیافتگان به ۴۳۵ نفر رسیده است.

به گفته وزارت بهداشت ایران تا کنون ۵۷۳۷ مورد مشکوک تشخیص داده شده و آزمایش شده‌اند. «علیرضا رییسی» معاون وزیر بهداشت گفته که  سه استان گیلان، قم و تهران همچنان در صدر ابتلا به این بیماری هستند: «گرچه روند قم تقریبا به حالت ثابت رسیده است، اما همچنان موارد در این سه استان زیاد است و در سایر استان‌ها به صورت تک‌گیر ابتلا وجود دارد.»

در آمار جدیدی که از وزارت بهداشت اعلام شده، برخلاف روزهای گذشته آمار تفکیکی فوت شده‌ها در استان‌ها ارائه نشده است. در این بین اما دو خبر جالب توجه در میان مبتلایان جدید اعلام شد؛ یکی آنکه که رییس اورژانس کشور نیز خود به این ویروس مبتلا شده و دیگر اینکه نایب رئیس مجلس ایران از ابتلای ۲۳ نفر از نمایندگان به ویروس کووید-۱۹ خبر داد.

با شیوع این ویروس در ایران مدارس و دانشگاه‌های ایران تا پایان این هفته تعطیل شده و مقام‌های دولتی از مردم خواسته‌اند از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند. دورکاری در بسیاری از شرکت‌ها نیز برپا شده و سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده که دستگاه‌های اجرایی می‌تواند خدمات الکترونیکی را به صورت دورکاری کارکنان به مشتریان ارائه کنند.

ایران به یکی از مراکز شیوع ویروس کرونا در منطقه تبدیل شده است. به گفته سازمان جهانی بهداشت تا کنون موارد ابتلا به کرونا با سابقه سفر به ایران در کشورهای افغانستان، لبنان، پاکستان، کویت، بحرین، عراق، عمان، قطر، امارات متحده و همین طور کانادا مشاهده شده است.

گفتنیست تعداد افرادی که در سراسر جهان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند به بیش از ۳ هزار نفر رسیده و در مجموع بیشتر از ۹۰ هزار نفر هم مبتلا شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عزراییل
    عزراییل | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

    واقعا مسخرس تا دیروز ۱۵۰۰ نفر بودن.چرا نمیگن آمار قبل از ۲۲ بهمن چقدر بوده

مطالب پیشنهادی