ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز پیش ثبت نام الکامپ ۹۹ از اردیبهشت ماه سال آینده

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، موسوم به الکامپ، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) در تاریخ 24 تا 27 تیر ماه 1399 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۵

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، موسوم به الکامپ، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) در تاریخ 24 تا 27 تیر ماه 1399 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. پیش ثبت نام این رویداد در اردیبهشت ماه سال آینده آغاز خواهد شد و تا آخر همان ماه ادامه خواهد داشت.

سازمان نصر کشور در بیانیه‌ای اعلام کرده که نمایشگاه الکامپ فرصتی است برای ارائه دستاوردها در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. این سازمان تاکید داشته که «نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال در بخش های خصوصی و دولتی با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و تلاش های یک سال خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.»

آنطور که در این بیانیه آمده سازمان نظام صنفی کشور همگام با شعار همیشگی خود یعنی «آینده بهتر» قصد دارد نمایشگاه سال بعد را باشکوه‌تر و موثرتر برگزار کند. جهت برنامه ریزی و جانمایی عادلانه فضای نمایشگاهی، پیش ثبت نام الکامپ 2020 از اول اردیبهشت ماه سال 1399 آغاز و تا 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

سازمان نصر تاکید کرده در این پیش ثبت نام همچون دوره‌های گذشته تقدم در پیش ثبت نام، در جانمایی و اختصاص فضای غرفه موثر خواهد بود. در الکامپ 26، پیش ثبت نام برای تمامی شرکت کنندگان از بخش های خصوصی، دولتی و کسب و کارهای نوپا الزامی است و سازمان به اصل ارائه فرصت های برابر متعهد خواهد بود.

دبیرخانه الکامپ اعلام کرده در این دوره از رویداد سعی کرده تا از تمام ظرفیت نمایشگاه برای ارتقای جایگاه حوزه فاوا و رونق کار فعالان این حوزه استفاده کند که جزئیات آن در اطلاعیه‌های بعدی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی