ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: اپل 6 محصول جدید با نمایشگر mini-LED عرضه می‌کند

«مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل با پیش بینی های تازه ای در مورد برنامه های اپل برای عرضه محصولات بازگشته است. به گفته او، شش محصول جدید با نمایشگر mini-LED از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۵

«مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل با پیش بینی های تازه ای در مورد برنامه های اپل برای عرضه محصولات بازگشته است. به گفته او، شش محصول جدید با نمایشگر mini-LED از جمله مک بوک پرو 14.1 اینچی جدید، در سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد.

بر اساس پیش بینی های «کو»، مک پرو 14.1 اینچی جایگزین مدل 13 اینچی در سبد محصولات اپل خواهد شد. اپل سال گذشته میلادی مک بوک پرو 16 اینچی را جایگزین مدل 15 اینجی کرده بود. مک بوک پرو 14 اینچی علاوه بر بهره مندی از پنل mini-LED، از مجیک کیبورد جدید با مکانیزم قیچی برخوردار خواهد بود.

مینی LED

گفته می شود مک بوک پرو 14 اینچی تنها یکی از محصولاتی است که سال 2020 با نمایشگر mini-LED به بازار عرضه می شود. علاوه بر این محصول، آیپد پرو 12.9 اینچی، آی مک پرو 27 اینچی، مک بوک پرو 16 اینچی، آیپد 10.2 اینچی و آیپد مینی 7.9 اینچی نیز روانه بازار خواهند شد.

«کو» تاریخ عرضه دقیق محصولات جدید اپل را مشخص نکرد و تنها به عرضه آی مک پرو در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی اشاره کرد. به نظر می رسد اپل پس از دو سال می خواهد مدل جدید iMac Pro را معرفی کند. تردیدهایی در مورد آینده این محصول وجود داشت، ولی «کو» می گوید مدل جدید در راه است.

«کو» اشاره می کند که شیوع ویروس کرونا تأثیری در برنامه های اپل برای عرضه محصولات جدید با نمایشگر mini-LED نداشته و تیم تحقیق و توسعه این شرکت به کار خود ادامه می دهد. این تحلیلگر قبلاً عرضه مدل های جدید آیپد پرو و مک بوک با نمایشگر mini-LED در سه ماهه چهارم 2020 یا سه ماهه نخست 2021 را پیش بینی کرده بود. حال برآوردهای جدید او نشان می دهند برنامه های اپل با سرعت بیشتری پیش می روند.

معلوم نیست مک بوک پرو 14 اینچی مدل اصلاح شده مک بوک پرو 13 اینچی خواهد بود، یا اینکه اپل مدل دیگری را پیش از عرضه مدل mini-LED روانه بازار می کند. شواهد نشان می دهند مک بوک پرو 13 اینچی با مجیک کیبورد به زودی از راه می رسد.

به گفته «کو»، علت علاقه اپل به نمایشگرهای mini-LED به خاطر فراهم کردن فضای رنگی عریض و غنی، کنتراست بیشتر، HDR و خاموش شدن پیکسل های سیاه در آنهاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی