ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید نمایشگر تاشو را ۴۰۰ درصد افزایش می‌دهد

سامسونگ قصد دارد تولید نمایشگرهای تاشو را افزایش دهد. خط تولید این شرکت در حال حاضر ظرفیت تولید ماهانه 260 هزار نمایشگر تاشو را دارد که پیش بینی می شود تا پایان ماه مه سال ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰

سامسونگ قصد دارد تولید نمایشگرهای تاشو را افزایش دهد. خط تولید این شرکت در حال حاضر ظرفیت تولید ماهانه 260 هزار نمایشگر تاشو را دارد که پیش بینی می شود تا پایان ماه مه سال جاری میلادی، به حدود 600 هزار واحد در ماه برسد.

غول فناوری کره جنوبی می خواهد تا پایان سال 2020، ظرفیت خط تولید را به رقم قابل توجه یک میلیون نمایشگر در ماه برساند که تقریباً چهار برابر بیشتر از ظرفیت فعلی خواهد بود. همانطور که می دانید سامسونگ یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر است.

گلکسی زد فلیپ

سامسونگ یکی از اولین شرکت هایی بود که گوشی تاشو ساخت و اخیراً از گلکسی زد فلیپ نیز رونمایی کرد که توجه بیشتر این شرکت به گوشی های تاشو را نشان می دهد.

تقاضا برای گوشی های تاشو از سال 2019 افزایش پیدا کرده و به همین دلیل سامسونگ می خواهد تولید نمایشگرهای تاشو را افزایش دهد تا هم نیازهای خود را برطرف کند و هم این نمایشگرها را به شرکت های دیگر بفروشد.

سامسونگ به منظور تولید هر چه بیشتر نمایشگرهای تاشو، کارخانه های جدید تأسیس می کند. این کارخانه ها در ویتنام احداث می شوند و در کنار کارخانه های خانگی سامسونگ در کره جنوبی، نمایشگر تاشو تولید خواهند کرد.

سامسونگ تولید تولید نمایشگر تاشو را افزایش می دهد

شرکت Philoptics که تأمین کننده تجهیزات برش نمایشگر برای سامسونگ است، اعلام کرده که تا پایان ماه های مه و ژوئیه، تجهیزاتی به ارزش 13.8 و 5.84 میلیون دلار برای سامسونگ فراهم می کند. خرید این تجهیزات جدیت سامسونگ در افزایش تولید نمایشگرهای تاشو را نشان داده و با زمانبندی های این شرکت نیز همخوانی دارد.

سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نمایشگرهای OLED در دنیاست و می خواهد به واسطه همین جایگاه، از افزایش تقاضا برای نمایشگرهای تاشو بهره ببرد. البته از آنجا که بازار تلفن های هوشمند دوران رکود را تجربه می کند، این کمپانی کره ای تنها از طریق فروش نمایشگرهای تاشو سود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی