ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری بلک شارک 3 معرفی شد؛ شارژر 65 واتی و 12 گیگابایت رم LPDDR5

بلک شارک (Black Shark) که از زیرمجموعه های شیائومی به شمار می رود، از بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو با قابلیت های متنوع گیمینگ رونمایی کرد. این دو گوشی فعلاً در چین ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

بلک شارک (Black Shark) که از زیرمجموعه های شیائومی به شمار می رود، از بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو با قابلیت های متنوع گیمینگ رونمایی کرد. این دو گوشی فعلاً در چین به بازار عرضه شده اند و در آینده در دیگر کشورها روانه بازار خواهند شد.

بلک شارک 3 پرو

مدل پرو در مقایسه با مدل استاندارد قابلیت های بیشتری ارائه کرده و نمایشگر بزرگ تری دارد. این گوشی از نمایشگر عظیم 7.1 اینچی OLED با رزولوشن 3120x1440 پیکسل و نرخ رفرش 90 هرتز برخوردار است. این مدل همچنین از سریع ترین نرخ ردیابی در دنیا (270 هرتز) پشتیبانی می کند.

بلک شارک 3 پرو با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

بلک شارک 3 پرو از چیپست اسنپدراگون 865 و رم 8 یا 12 گیگابایتی بهره می برد. البته فقط رم 12 گیگابایتی از نوع LPDDR5 است و رم 8 گیگابایتی از نوع LPDDR4X خواهد بود. این مدل تنها در یک ظرفیت حافظه داخلی (256 گیگابایت) روانه بازار می شود. از قابلیت های اتصالی آن نیز می توان به پشتیبانی از وای فای 6 و 5G اشاره کرد.

مدل پرو از دوربین سه گانه برخوردار است که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و حسگر 5 مگاپیکسلی عمق سنج می شود. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بلک شارک 3 پرو از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی کرده و به گفته شیائومی در مدت زمان 38 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. اگر کاربر حین بازی کردن نیاز به شارژ باتری داشته باشد، می تواند شارژر آهنربایی 18 واتی را به پنل پشتی متصل کند؛ بنابراین دیگر نیازی به سر و کله زدن با کابل USB-C حین بازی نخواهد بود.

یکی از مزیت های مدل پرو نسبت به مدل پایه، تریگرهای پاپ آپ هستند. تریگرهای حساس به لمس نسل قبلی جای خود را به دکمه های فیزیکی داده اند و سازنده طول عمر آنها را حداقل برای 300 هزار ضربه تضمین کرده است.

بلک شارک 3

مدل پایه از نمایشگر کوچکتر 6.67 اینچی با رزولوشن پائین تر 2400x1080 پیکسل و باتری 4720 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و در آن خبری از تریگرهای فیزیکی نیست. تفاوت بعدی این مدل با برادر بزرگتر به ظرفیت حافظه داخلی باز می گردد؛ مدل پایه در ظرفیت رم و حافظه داخلی 8GB/128GB, 12GB/128GB و 12GB/256GB قابل خریداری است. به غیر از این موارد هر دو مدل تقریباً یکسان هستند.

بلک شارک 3 و مدل پرو از لحاظ طراحی کاملاً شبیه به یکدیگر هستند و بدنه آنها از جنس فلز و شیشه است. هیچگونه ناچ، بریدگی یا حفره روی نمایشگر وجود ندارد و سازنده برای پراکنده کردن گرما، از دو برابر لوله گرمایی بیشتر در مقایسه با نسل قبل استفاده کرده است. نکته جالب اینکه بلک شارک 3 و مدل پرو برخلاف نسل قبل از جک 3.5 میلیمتری هدفون برخوردارند.

بلک شارک 3 در سه رنگ مشکی، خاکستری و نقره ای و مدل پرو نیز در رنگ های مشکی فانتوم و نقره ای روانه بازار می شود.

بلک شارک 3 از دو روز دیگر با شروع قیمت 500 دلار برای مدل 8GB/128GB و بلک شارک 3 پرو نیز با قیمت 675 دلار برای مدل 8GB/256GB از تاریخ 17 مارس (27 اسفند) روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mannan Chogan
    Mannan Chogan | ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

    9 میلیون درمیاد?

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

    نسخه ۵۴۴ دلاری چند درمیاد تو ایران حدودا ؟؟

  • Mohammad 13759
    Mohammad 13759 | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

    عجب چیز معرکه ای اگه کیفیت ساخت این محصول نسبت به نسل قبل بلک شارک شیائومی بهتر شده باشه خیلی عالی میشه

مطالب پیشنهادی