ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات سری وان پلاس 8؛ چیپست قدرتمند و رم 12 گیگابایتی

پس از شکل گیری شایعاتی پیرامون سری وان پلاس 8 و احتمال وقفه در عرضه آنها به بازار در پی شیوع ویروس کرونا، اطلاعات تازه ای از این سری منتشر شده است. بر اساس گزارش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

پس از شکل گیری شایعاتی پیرامون سری وان پلاس 8 و احتمال وقفه در عرضه آنها به بازار در پی شیوع ویروس کرونا، اطلاعات تازه ای از این سری منتشر شده است.

بر اساس گزارش سایت 91Mobiles، قلب تپنده وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو چیپست اسنپدراگون 865 خواهد بود و وان پلاس 8 لایت نیز از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1000 نیرو خواهد گرفت.

نمایشگر وان پلاس 8 و مدل لایت، 90 هرتزی بوده و پنل وان پلاس 8 پرو نرخ رفرش 120 هرتزی را به ارمغان می آورد. وان پلاس 8 از نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED خمیده، مدل پرو از پنل 6.65 اینچی خمیده و مدل لایت از صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED فلت برخوردار خواهند بود. هر سه مدل حفره و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اپتیکال خواهند داشت.

رندر وان پلاس 8 پرو
رندر وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 از دوربین سه گانه شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 16 مگاپیکسلی و همچنین حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج برخوردار خواهد بود. مدل لایت دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دو سنسور 16 و 12 مگاپیکسلی خواهد داشت. وان پلاس 8 پرو اما از دوربین چهارگانه و قدرتمندتر برخوردار است که در حال حاضر اطلاعاتی از سنسورهای آن افشا نشده است.

گزارش یاد شده تأیید می کند که برای اولین بار شارژ وایرلس را در گوشی های وان پلاس خواهیم دید. البته فقط وان پلاس 8 پرو از چنین قابلیتی پشتیبانی می کند و احتمالاً شارژ معکوس 30 واتی را نیز به ارمغان خواهد آورد. وان پلاس 8 و مدل لایت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهند داشت و مدل پرو از باتری حجیم تر 4500 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد.

رندر وان پلاس 8 لایت

انتظار می رود وان پلاس 8 و مدل پرو در ظرفیت های رم و حافظه داخلی 6/128، 8/128 و 12/256 گیگابایتی روانه بازار شوند. وان پلاس 8 لایت نیز در دو مدل 8/128 و 8/256 گیگابایتی در ویترین فروشگاه ها یافت خواهد شد.

لازم به ذکر است که وان پلاس 8 لایت به دلیل محدودیت های چیپست های مدیاتک، احتمالاً از استاندارد UFS 3.0 پشتیبانی نخواهد کرد. قیمت وان پلاس 8 و مدل پرو در حال حاضر معلوم نیست، اما به گزارش سایت یاد شده، مدل لایت حداقل 515 دلار قیمت خواهد داشت.

سری وان پلاس 8 احتمالاً اواسط ماه آوریل معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی