ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی بند رونمایی شد؛ پایشگر ضربان قلب و شارژدهی ۱۰ روزه

ریلمی از اولین مچ بند هوشمند خود با نام «ریلمی بند» (Realme Band) رونمایی کرد. این محصول با پشتیبانی از حالت های ورزشی متعدد، شارژدهی ده روزه و پایشگر ضربان قلب، به زودی روانه بازار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

ریلمی از اولین مچ بند هوشمند خود با نام «ریلمی بند» (Realme Band) رونمایی کرد. این محصول با پشتیبانی از حالت های ورزشی متعدد، شارژدهی ده روزه و پایشگر ضربان قلب، به زودی روانه بازار می شود.

ریلمی بند از نمایشگر 0.96 اینچی رنگی با رزولوشن 80x160 پیکسل برخوردار است. به کمک دکمه های حساس به لمس می توان به صفحات مختلف رفت که کاربر را از دردسر سوایپ کردن روی نمایشگر کوچک خلاص می کند.

ریملی از اولین مچ بند هوشمند خود به نام ریلمی بند رونمایی کرد

ریلمی بند به کمک اپلیکیشن LinkSmart متن شبکه های اجتماعی مختلف نظیر فیسبوک، مسنجر، واتساپ، اینستاگرام، توییتر، تیک تاک و همچنین نوتیفیکیشن SMS را همراه با آیکون مربوطه نمایش می دهد.

به کمک اپلیکیشن مورد بحث می توان واچ فیس را تغییر داد. در حال حاضر امکان انتخاب از بین 5 واچ فیس وجود دارد و در آینده واچ فیس های بیشتر در قالب آپدیت های نرم افزاری به ریلمی بند اضافه خواهند شد.

جنس بند از ترموپلاستیک پلی یورتان (TPU) است که تا حد زیادی در برابر استفاده روزمره و فرسودگی مقاومت می کند. می توان این مچ بند را به لطف پشتیبانی از گواهی IP68 تا عمق 1.5 زیر آب برد.

با جدا کردن یکی از سرهای بند، درگاه USB-A پدیدار می شود که می توان از طریق آن ریلمی بند را بدون نیاز به آداپتور یا کابل مخصوص، شارژ کرد. باتری 90 میلی آمپر ساعتی ریلمی بند با فعال بودن پایشگر ضربان قلب تا 10 روز دوام آورده و حدوداً در دو ساعت شارژ می شود.

مچ بند مورد بحث همچنین از قابلیت های گام شمار و پایش خواب برخوردار بوده و زمان نوشیدن آب را پیشنهاد می کند. همچنین در صورتی که کاربر به طور طولانی مدت در یک مکان نشسته باشد، به او بلند شدن و قدم زدن را یادآوری می کند.

چندین حالت ورزشی مختلف شامل پیاده روی، کوه نوردی، دوچرخه سواری و یوگا قابل انتخاب بوده و جزئیات هر کدام از آنها در اپلیکیشن نمایش داده می شود.

ریلمی بند در رنگ های مشکی، زیتونی، و زرد و با بند 16 میلیمتری قابل تعویض با قیمت 20.5 دلار از تاریح 9 مارس (19 اسفند) روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sajadsahari
    sajadsahari | ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

    کلا ریلمی اومده همه رو جارو کنه
    مثل شیائومی داره عمل میکنه اوایل که شیائومی اومد هم همینطوری بود

مطالب پیشنهادی