ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو واچ رونمایی شد؛ ساعت هوشمند با سنسور ECG و شارژدهی ۴۰ ساعته

برند چینی اوپو از اولین ساعت هوشمند خود با نام «اوپو واچ» (Oppo Watch) رونمایی کرد. این ساعت هوشمند که شباهت های زیادی با اپل واچ دارد، از اوایل فروردین ماه سال آینده در دو ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۹

برند چینی اوپو از اولین ساعت هوشمند خود با نام «اوپو واچ» (Oppo Watch) رونمایی کرد. این ساعت هوشمند که شباهت های زیادی با اپل واچ دارد، از اوایل فروردین ماه سال آینده در دو سایز روانه بازار خواهد شد.

اوپو واچ از نمایشگر AMOLED خمیده با رزولوشن 402x473 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 برخوردار است. این محصول توانایی پایش فعالیت های ورزشی، کنترل پخش موزیک، پایش ضربان قلب را داشته و قابلیت الکتروکاردیوگرام (ECG) را به ارمغان می آورد. علاوه بر این تا عمق 50 متری ضدآب است.

اوپو از اولین ساعت هوشمند خود به نام اوپو واچ رونمایی کرد

قلب تپنده اوپو واچ چیپست اسنپدراگون ویر 2500 است که در کنار پردازنده کمکی Apollo 3، کارهای پردازشی را بر دوش می کشد. در این ساعت خبری از اسلات سیمکارت نیست، ولی به خاطر پشتیبانی از فناوری e-SIM می توان از اوپو واچ به طور کاملاً مستقل از گوشی در کنار اپراتورهایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند، استفاده کرد.

اوپو واچ با یکبار شارژ و با استفاده معمولی، تا 40 ساعت شارژدهی دارد که با فعال کردن حالت ذخیره باتری (Battery Saver)، شارژدهی تا 21 روز افزایش می یابد. اوپو ادعا می کند که این ساعت به کمک فناوری شارژ سریع Watch VOOC، در مدت زمان 15 دقیقه، 46 درصد شارژ می شود که برای یک روز کافی خواهد بود. شارژ شدن کامل باتری نیز 75 دقیقه به طول می انجامد.

اوپو برای ساعت هوشمند خود از سیستم عامل مبتنی بر اندروید ColorOS Watch استفاده کرده و از سیستم عامل گوگل یعنی Wear OS استفاده ای نکرده است. البته این شرکت تأکید می کند که نسخه های این محصول ممکن است با سیستم عامل های متفاوت روانه بازارها شوند.

اوپو واچ از تاریخ 24 مارس (5 فروردین 99) با قیمت 215 دلار برای مدل 42 میلیمتری و 288 دلار برای مدل 46 میلیمتری در چین روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی