ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاوربیتس ۴
تکنولوژی

افشای جزئیات هدفون اپل پاوربیتس ۴؛ شارژدهی ۱۵ ساعته و طراحی جدید

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد هدفون‌های جدید پاوربیتس ۴ را به زودی معرفی کند. بر اساس اطلاعاتی که از تصاویر تبلیغاتی این هدفون‌ها به دست آمده، باید شاهد باتری قدرتمندتر و چیپست جدید اپل ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد هدفون‌های جدید پاوربیتس ۴ را به زودی معرفی کند. بر اساس اطلاعاتی که از تصاویر تبلیغاتی این هدفون‌ها به دست آمده، باید شاهد باتری قدرتمندتر و چیپست جدید اپل باشیم.

هدفون‌های پاوربیتس ۴ (Powerbeats4) از سری هدفون‌های ورزشی بیتس است که اپل قصد دارد آن‌ها را به عنوان ادامه دهنده نسل قبلی معرفی کند. مهمترین تغییرات این هدفون اما مربوط به چیپست H1 اپل می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد، بدون فشردن دکمه‌ای، دستیار هوشمند سیری را فعال کند. همچنین به نظر می‌رسد هدفون‌ها پاوربیتس ۴ از طراحی بهتری برخوردار باشند و راحت‌تر در گوش قرار گیرند.

لوگوی بیتس در این هدفون‌ها نیز قابلیت‌هایی مانند ایرپاد دارند. کاربر می‌تواند با یک بار فشردن این دکمه، پخش موسیقی را متوقف کنند یا به تماس‌ها پاسخ دهد. در صورتی که دکمه را دوبار فشار دهید، به آهنگ بعدی می‌روید و در صورت فشدن ۳ بار دکمه، به آهنگ قبلی باز خواهید گشت. اگر دکمه را برای مدتی نگه دارید نیز سیری فعال می‌شود و به فرامین صوتی شما پاسخ خواهد داد.

پاوربیتس ۴

همچنین گفته می‌شود پاوربیتس ۴، تا ۱۵ ساعت شارژدهی خواهد داشت که ۳ ساعت نسبت به نسل قبلی بیشتر است. علاوه بر این به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد از پورت لایتنینگ برای شارژ این هدفون‌های ورزشی استفاده کند. در صورتی که این کار عملی شود، برای اولین بار شاهد اضافه شدن پورت لایتنینگ به سری پاوربیتس هستیم. البته اپل با این کار بازار این هدفون‌های بلوتوثی را کمی محدود می‌کند و اگر کاربران اندرویدی بخواهند این هدفون‌ها را تهیه کنند، باید خرید کابل لایتنینگ را نیز در نظر بگیرند.

در هر صورت انتظار می‌رود هفدون‌های پاوربیتس ۴ در سه رنگ سفید، مشکی و رنگ اختصاصی بیتس یا همان قرمز به بازار عرضه شود. زمان عرضه آن نیز احتمالا هم‌ زمان با انتشار نسخه جدید سیستم عامل iOS 13.4 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی