ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویروس کرونا
علمی

پرداخت ۴۶۰۰ دلار در ازای تزریق ویروس کرونا

محققین دانشگاه کویین مری در لندن قصد دارند به داوطلبان سالم مبلغ ۳۵۰۰ (۴۶۰۰ دلار) پوند پرداخت کنند تا در ازای آن بتوانند نسخه ضعیف شده ویروس کرونا را به آن‌ها تزریق کنند. نتایج به ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

محققین دانشگاه کویین مری در لندن قصد دارند به داوطلبان سالم مبلغ ۳۵۰۰ (۴۶۰۰ دلار) پوند پرداخت کنند تا در ازای آن بتوانند نسخه ضعیف شده ویروس کرونا را به آن‌ها تزریق کنند. نتایج به دست آمده از این تحقیقات، پیشرفتی شگرف در تولید درمان یا واکسن احتمالی این ویروس کشنده را رقم خواهد زد.

محققین این دانشگاه به دنبال ۲۴ داوطلب می‌گردند تا دو نوع ضعیف شده از ویروس کرونا که با نام‌های OC43 و 229E شناخته می‌شوند، را روی انسان‌ها تست کنند و به کمک نتایج به دست آمده، بتواند درمانی برای این ویروس پیدا کنند. این برنامه جزو بودجه ۴۶ میلیون پوندی دولت بریتانیا به منظور مقابله با ویروس کرونا قرار خواهد گرفت.

شرایط دریافت مبلغ ۳۵۰۰ پوندی اما ساده نیست. داوطلبان می‌بایست پس از دریافت ویروس، به مدت ۱۴ روز در قرنطینه کامل به سر ببرند و با هیچ کس نیز در تماس نباشند. همچنین محققین برای این ۲۴ نفر، رژیم غذایی مشخصی را در نظر خواهند گرفت. از دیگر شروط شرکت در این برنامه این است که داوطلبین نمی‌توانند طی این مدت هیچ گونه فعالیت ورزشی داشته باشند.

ویروس کرونا

پزشکان نیز در تمام این مدت، تمامی موازین بهداشتی و سلامتی را رعایت می‌کنند. آن‌ها موظف هستند هر زمان که با داوطلبین ملاقات می‌کنند از لباس‌های مخصوص استفاده کنند و در تمام مدت دستکش و ماسک پوشیده باشند. در نهایت محققین و دولت بریتانیا امیدوار هستید نتایج این تحقیقات می‌تواند کمک بزرگی به پیدا کردن درمان ویروس کرونا کند.

البته پیش از این که محققین دانشگاه کویین مری بتوانند این آزمایش‌ها را انجام دهند، سازمان نظارت دارویی بریتانیا باید آن را تایید کند. دلیل این کار هم این است که آزمایشات فوق در زیر مجموعه آزمایش‌های انسانی قرار می‌گیرد و به همین دلیل سلامت شرکت‌کنندگان تحت هر شرایطی باید تضمین شود. در هر صورت داوطلبین پس از پایان مدت قرنطینه خود می توانند مبلغ را دریافت کرده و به زندگی عادی خود بازگردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    نوشته پولو آخر کار میدن
    آخه وقتی مردیم پول دیگه به چه دردی میخوره

  • yasin237
    yasin237 | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    کجا باید ثبت نام کرد؟?

  • Mr. J
    Mr. J | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    ای بابا. این که برا اون وریا پولی حساب نمیشه. شما یه سرچ بزن میبینی این پول تقریبا دو تا سه برابر حقوق ماهیانه یه کارمند تو کشور اروپاییه. برا ماها که تومن پشکل شده زیاده.

  • amir.tjk
    amir.tjk | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    اگه پول بلیط هوایپما رو میدن من شرکت میکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی