ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 4a
تکنولوژی

افشای ویدیوی پیکسل 4a پیش از رونمایی [تماشا کنید]

گوگل پیکسل 4a یکی از گوشی‌های میان‌رده بازار است که بسیاری انتظار معرفی آن را می‌کشند. اخیرا اما ویدیوی از این گوشی منتشر شده که تقریبا تمامی ویژگی‌های آن را افشا می‌کند و د البته ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۹

گوگل پیکسل 4a یکی از گوشی‌های میان‌رده بازار است که بسیاری انتظار معرفی آن را می‌کشند. اخیرا اما ویدیوی از این گوشی منتشر شده که تقریبا تمامی ویژگی‌های آن را افشا می‌کند و د البته هیجان معرفی آن را نیز از بین می‌برد.

نسخه تقریبا نهایی (پروتوتایپ) پیکسل 4a در اختیار یکی از یوتیوبرها قرار گرفته و او در این ویدیو بسیاری از حدس و گمان‌هایی که در رابطه با مشخصات فنی گوشی زده بودیم، را به نوعی تایید می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید. البته ویدیو به زبان اسپانیایی است:

در این ویدیو دیدیم که پیکسل 4a از چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی است. نمایشگر این گوشی از یک پنل LCD ۵.۸۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ بهره می‌برد که چگالی پیکسل ۴۴۳ دارد. همچنین به نظر می‌رسد گوگل به دلیل کاهش قیمت، از نمایشگر ۶۰ هرتزی برای پیکسل 4a استفاده کرده است.

در بخش دوربین نیز نیز پیکسل 4a از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. البته این طور که معلوم است، گوگل از همان سنسور موجود برای برادرهای گران‌قیمت‌تر در این گوشی استفاده خواهد کرد. این کار در نهایت باعث می‌شود رقبای پیکسل 4a از نظر دوربین، حرفی برای گفتن نداشته باشند. دوربین سلفی این گوشی اما داخل یک حفره و در سمت چپ نمایشگر قرار گرفته که برای اولین بار در گوشی‌های پیکسلی شاهد هستیم.

پیکسل 4a

گوگل برای پیکسل 4a از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده نکرده و یک راست به سراغ همان روش قدیمی حسگر اثر انگشت رفته است. این حسگر مشابه نسخه‌های قدیمی‌تر خانواده پیکسل در قاب پشتی قرار دارد. گفتنی است که قاب پشتی این گوشی نیز همانند سال‌های گذشته از ترکیب شیشه و پلاستیک تشکیل شده است. در نهایت نیز طرفداران جک هدفون، می توانند خوشحال باشند، چرا که گوگل این جک پرکاربرد را از گوشی میان‌رده خود حذف نکرده است

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thetitanviolet
    thetitanviolet | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

    فکر میکنم گوشی خوبی بشه واقعا. فقط ای کاش باتریش بیشتر بود

مطالب پیشنهادی