ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ابتلای ترامپ به کرونا
علمی

احتمال ابتلای ترامپ به ویروس کرونا مطرح شد

ویروس کرونا در بسیاری از کشورها قربانی گرفته و به تازگی شهروندان بسیاری را در ایالات متحده درگیر کرده است. به تازگی چند چهره حزب جمهوری خواه قرنطینه شده‌اند و خبر احتمال ابتلای ترامپ به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

ویروس کرونا در بسیاری از کشورها قربانی گرفته و به تازگی شهروندان بسیاری را در ایالات متحده درگیر کرده است. به تازگی چند چهره حزب جمهوری خواه قرنطینه شده‌اند و خبر احتمال ابتلای ترامپ به کرونا در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، «دونالد ترامپ» پس از سفر هوایی و دست دادن به یک نماینده کنگره مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا، آزمایش نداد. سخنگوی کاخ سفید، «استفانی گریشام» اعلام کرده انجام آزمایش ضرورتی ندارد، چرا که ترامپ علائم ابتلا به این ویروس را نداشته و ابتلای قانونگذاران به کرونا نیز تایید نشده است.

ابتلای ترامپ به کرونا

گریشام در رابطه با احتمال ابتلای ترامپ به کرونا اعلام کرد:

«رئیس جمهور آزمایش ویروس کرونا را انجام نداده، چرا که ارتباط نزدیک و طولانی با فرد مبتلا به این ویروس نداشته و همچنین علائمی را بروز نداده است. رئیس جمهور در سلامت کامل قرار دارد و پزشک وی از نزدیک وضعیت را نظارت می‌کند. طبق راهنمایی‌های CDC، متخصصان باید آزمایش را بر اساس علائم بیمار و همچنین زمان مواجهه با بیماری انجام دهند.»

روز جمعه دونالد ترامپ با نماینده ایالت جورجیا، «داگ کالینز» دست داده و روز دوشنبه یک پرواز مشترک با نماینده فلوریدا، «مت گتز» داشته است. این دو نماینده دیروز متوجه شدند که با یک فرد آلوده در یک کنفرانس سیاسی ارتباط داشته‌اند و در همین راستا خود را قرنطینه کرده‌اند.

علاوه بر این دو نماینده، رئیس دفتر جدید کاخ سفید، «مارک میدوز» نیز دیروز خبر از قرنطینه خود داد. علت این موضوع، ارتباط وی با یک فرد مبتلا به کرونا در نیوجرسی اعلام شده است. در حال حاضر مشخص نشده که ترامپ و میدوز تا روز دوشنبه با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند یا خیر. دو چهره دیگر حزب جمهوری خواه، «تد کروز» و «پاول گوسر» نیز در قرنطینه قرار دارند. با توجه به این موارد، احتمال ابتلای ترامپ به کرونا وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

    رهبر معظم چطور ؟

  • opda511
    opda511 | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    احتمال ابتلای روحانی به ویروس کرونا مطرح شد .... خخخخخخ دیدین گفتنش چقد راحته

  • porsesh
    porsesh | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    اگه خان ترامپ ویروس بگیره بمیره یا خیلی ها در آمریکا بمرند حضرات میگن ببینید کارد دسته خودشو برید... اگه تعداد کمی بمیرند میگن حمله بیولوژیک بوده به چین و ما. تا همین لحظه هم گفتمان های پراکنده اینچنینی هست. دژمن دژمن. دژمن. دژمن.

مطالب پیشنهادی