ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنفرانس WWDC 2020
تکنولوژی

ممنوعیت تجمع در سانتا کلارا؛ کنفرانس WWDC اپل لغو می‌شود؟

ویروس کرونا تا امروز باعث لغو مراسم‌ها و کنفرانس‌های زیادی در سراسر جهان شده است. از فردا برای کنترل شیوع کرونا، امکان برگزاری گردهمایی و همچنین تجمع در سانتا کلارا وجود ندارد و با توجه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

ویروس کرونا تا امروز باعث لغو مراسم‌ها و کنفرانس‌های زیادی در سراسر جهان شده است. از فردا برای کنترل شیوع کرونا، امکان برگزاری گردهمایی و همچنین تجمع در سانتا کلارا وجود ندارد و با توجه به این موضوع، لغو کنفرانس WWDC 2020 اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

با گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده، احتمال لغو کنفرانس WWDC 2020 اپل افزایش پیدا می‌کند. حال ممنوعیت تجمع در سانتا کلارا، کالیفرنیا بیش از پیش خبر لغو این کنفرانس را قوت می‌بخشد. کنفرانس توسعه دهندگان اپل در سن خوزه برگزار می‌شود که در کالیفرنیا قرار دارد.

در حال حاضر این ممنوعیت تنها برای مدت سه هفته اعمال می‌شود، اما اوضاع روزبه‌روز وخیم‌تر می‌شود و خبری از بهبود شرایط نیست. با توجه به این موضوع، احتمال افزایش این زمان وجود دارد. بیانیه به شرح زیر است:

«بخش سلامت عمومی امروز اعلام می‌کند که با توجه به درخواست افسر سلامت عمومی، امکان تجمعات گسترده وجود ندارد. این ممنوعیت از ساعت 12 صبح فردا، 11 مارس 2020 به مدت سه هفته اعمال می‌شود و ما می‌توانیم اطلاعات بیشتری در رابطه با شیوع کووید 19 کسب کنیم. ما همچنین دستورالعمل‌های جدید و قدرتمندی که برای عموم مردم و همچنین بسیاری از گروه‌های خاص جهت کاهش شیوع کرونا طراحی کرده‌ایم را اعلام می‌کنیم.»

کنفرانس WWDC 2020

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC معمولا میزبان 5 تا 6 هزار شرکت کننده است که این موضوع آن را در دسته گردهمایی‌ها قرار می‌دهد. اگرچه تاریخ برگزاری این کنفرانس احتمالا پس از ممنوعیت اولیه خواهد بود، اما انتظار می‌رود اوج شیوع کرونا در ایالات متحده در ماه ژوئیه باشد. با توجه به این موضوع، احتمالا تا این ماه چنین ممنوعیتی باقی می‌ماند.

اپل نمی‌تواند کنفرانس خود را دیرتر از تاریخ سال‌های گذشته برگزار کند، چرا که دیگر امکان عرضه به موقع نسخه بتای سیستم عامل‌های جدید خود را نخواهد داشت. اپل نسخه نهایی سیستم عامل‌های خود را در پاییز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این احتمال وجود دارد که اپل کنفرانس امسال را به صورت آنلاین برگزار کند که این اقدام می‌تواند باعث مشارکت افراد بیشتری در آن شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی