ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل
تکنولوژی

گوگل از بیم کرونا ۱۰۰ هزار نفر از کارکنانش را به دورکاری فرستاد

در پی شیوع کرونا در ایالات متحده، بسیاری از شرکت‌ها سیاست دورکاری را پیش گرفته‌اند. کمپانی گوگل نیز به تمامی ۱۰۰ هزار کارمند آمریکای شمالی خود اعلام کرده است، در صورت امکان از خانه کار ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۳

در پی شیوع کرونا در ایالات متحده، بسیاری از شرکت‌ها سیاست دورکاری را پیش گرفته‌اند. کمپانی گوگل نیز به تمامی ۱۰۰ هزار کارمند آمریکای شمالی خود اعلام کرده است، در صورت امکان از خانه کار کنند و به دفاتر خود مراجعه نداشته باشند.

سخنگوی این شرکت در ایمیلی به خبرگزاری CNBC گفته است:

تمامی [مسئولین] دفاتر آمریکای شمالی، به کارمندان پیشنهاد می‌کنند در صورتی امکان، از خانه کار کنند .هدف ما این است که از تجمع در دفاتر خود جلوگیری کنیم، زیرا متخصصین می‌گویند این کار منجر به کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا می‌شود و فشار را از کادر درمانی و پزشکی نیز بر می‌دارد.

دوشنبه همین هفته نیز اعلام شد کمپانی گوگل ورود تمامی مراجعه کنندگان خارجی به دفاتر این شرکت در نیویورک و سانفرانسیسکو را ممنوع کرده است. همچنین هفته گذشته ایمیلی داخلی از سران این کمپانی منتشر شد که در آن از آمادگی گوگل برای مواجهه با تاثیرات ویروس کرونا بر ۳۰۰ هزار کارمند این شرکت و وخیم‌تر شدن اوضاع خبر می‌داد.

گوگل

ساندار پیچای رئیس گوگل می گوید «ما می‌دانیم الان برای هیچ کس اوضاع مطلوبی نیست». او همچنین از تیم‌های به خصوصی خبر داد که به صورت پیوسته در حال پیگیری شرایط هستند و به صورت ۲۴ ساعته، اوضاع کارمندان را تحت نظر دارند. مدیر ارشد مالی این کمپانی نیز می‌گوید:

تمام دفاتر گوگل به نوعی درگیر این ویروس هستند. با توجه به داینامیک این ویروس، هر کسی باید آمادگی کار از خانه را داشته باشد. هر شب لپ تاپ خود را به خانه ببرید.

پیچای در توییتر خود به کارمندان پیشنهاد می‌کند «از تجمعات اجتماعی دوری کنیم تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود و سیستم بهداشتی را مصون نگه داریم». این کمپانی همچنین اعلام کرده است که به تمامی کارمندان بین‌المللی خود که درگیر ویروس کرونا هستند یا علائم آن را را دارند یا به دلیلی این بیماری نمی‌توانند کار کنند، مرخصی با حقوق می‌دهد. این مرخصی شامل کارمندان ساعتی نیز می‌شود.

مدیر امور کاری گوگل می‌گوید:

ما می‌دانیم که در حال حاضر اوضاع کمی گنگ و نامعلوم است. به همین دلیل می‌خواهیم که تمامی کارمندان ما اولویت خود را بر سلامتی بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی