ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
تکنولوژی

انتقاد ایلان ماسک از عملکرد iOS: برخی مشکلات اساسی هستند

ایلان ماسک یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌ها در دنیای فناوری و خودرو، به تازگی در مصاحبه‌ای به کیفیت نامناسب سیستم عامل iOS اشاره کرده و از مشکلات سیستم ایمیل در جدیدترین بروزرسانی iOS خبر داده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

ایلان ماسک یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌ها در دنیای فناوری و خودرو، به تازگی در مصاحبه‌ای به کیفیت نامناسب سیستم عامل iOS اشاره کرده و از مشکلات سیستم ایمیل در جدیدترین بروزرسانی iOS خبر داده است.

مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، «ایلان ماسک» در رویدادی از جدیدترین بروزرسانی اپل برای سیستم عامل iOS انتقاد کرد. در مصاحبه‌ای که ماسک در کنفرانس Satellite 2020 در واشنگتن انجام داد، سوالی در رابطه با گفته قبلی وی مبنی بر کاهش کیفیت فناوری به علت افت مهارت‌ها با گذشت زمان پرسیده شد که البته این سوال به طور خاص ارتباط میان گفته‌های ماسک و برنامه‌ریزی برای سفر به مریخ را نشانه گرفته بود.

ماسک در پاسخ به این سوال اعلام کرد که منظورش از گفته قبلی این بوده که فناوری هر ساله بهتر از قبل نمی‌شود. ماسک به مشکلات ایجاد شده در سیستم ایمیل خود پس از دریافت آخرین بروزرسانی iOS اشاره کرد و ادامه داد:

«منظور من از آنچه در گذشته گفتم این بود که فناوری به طور خودکار بهبود پیدا نمی‌کند. مردم عادت دارند هر سال به گوشی بهتری دسترسی پیدا کنند. من کاربر آیفون هستم اما فکر می‌کنم برخی از بروزرسانی‌های اخیر عملکرد عالی ندارند. برای مثال سیستم ایمیل من از کار افتاده که در واقع مشکلی کاملا اساسی است.»

در حالی که ایلان ماسک جزئیات خاصی را اعلام نکرده، می‌توان گفت به مشکلات سیستم عامل iOS 13 اشاره کرده است. iOS 13 از زمان عرضه در سپتامبر سال گذشته میلادی با انتقادهای زیادی در رابطه با باگ‌ها و همچنین مشکلات عملکردی روبه‌رو شده. اپلیکیشن ایمیل یکی از بدترین برنامه‌ها در این سیستم عامل محسوب می‌شود و حتی اپل در iOS 13.4 تغییراتی در آن اعمال خواهد کرد.

اپل تا به امروز بروزرسانی‌های زیادی برای سیستم عامل iOS13 عرضه کرده که بخشی بزرگی از مشکلات آن را برطرف کرده است. بر اساس گزارش‌ها، اپل نحوه توسعه سیستم عامل iOS 14 را تغییر داده تا دچار مشکلات عملکردی مشابه با iOS 13 نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی