ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طرح سلامت شرکت مدیران خودرو در نمایندگی ها

با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری آن، شرکت مدیران خودرو برای حفظ ایمنی پرسنل و مراجعه کنندگان اقدام به توزیع ماسک رایگان در بین نمایندگی های مجاز خود کرده است. بنا به گفته ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵

با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری آن، شرکت مدیران خودرو برای حفظ ایمنی پرسنل و مراجعه کنندگان اقدام به توزیع ماسک رایگان در بین نمایندگی های مجاز خود کرده است.

بنا به گفته واحد روابط عمومی این  شرکت، مدیران خودرو بر طبق رسالت و مسئولیت اجتماعی خود اقدام به توزیع این ماسکها نموده تا ضمن ایجاد فرهنگ سازی لازم در مقابله با شیوع این بیماری بتواند از پرسنل و مراجعه کنندگان محافظت نماید.

هم اکنون برخی نماینده ها به صورت رایگان این ماسکها را دریافت کرده اند و با برنامه ریزی صورت گرفته تمام نمایندگی ها در سرتاسر کشور ماسک رایگان برای حفاظت از مشتریان دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که شرکت مدیران خودرو، همواره در زمان مشکلات اجتماعی چون سیل و زلزله در کنار جامعه ایرانی بوده و رسالت حمایت خود را انجام داده است.

مدیران خودرو

روابط عمومی این شرکت در توضیح این طرح اعلام کرده است:

امیدواریم تا با همکاری و انجام رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری به جنگ این ویروس رفته و آنرا از پای درآوریم .

به علاوه مدیران خودرو در این راسا طرح اطلاع رسانی اینترنتی را نیز پیاده سازی کرده که مطابق آن علاقمندان هر روز از ساعت 3 الی 4 بعد از ظهر با مراجعه به سایت www.mvmco.ir  می توانند از طریق پخش زنده با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کرده و از طرح های فروش و اطلاعات مربوط به خودروهای این شرکت آگاه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی