ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مون‌بلان سامیت 2 پلاس
تکنولوژی

با مون‌بلان سامیت ۲ پلاس آشنا شوید؛ اولین ساعت لوکس با Wear OS و 4G

اپل واچ در دنیای ساعت‌های هوشمند حکمرانی می‌کند، اما این موضوع باعث توقف توسعه ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS نشده است. به تازگی شرکت سازنده کالاهای لوکس، «مون‌بلان» از ساعت هوشمند جدید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

اپل واچ در دنیای ساعت‌های هوشمند حکمرانی می‌کند، اما این موضوع باعث توقف توسعه ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS نشده است. به تازگی شرکت سازنده کالاهای لوکس، «مون‌بلان» از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرده. مون‌بلان سامیت 2 پلاس اولین ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS محسوب می‌شود که قادر به پشتیبانی از eSIM است.

مون‌بلان یکی از معدود شرکت‌های سازنده کالاهای لوکس بوده که بدون کمک گروه فسیل در دنیای ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS فعالیت می‌کند. در سال 2017 شاهد رونمایی از ساعت هوشمند مون‌بلان سامیت و در سال 2018 شاهد معرفی مون‌بلاس سامیت 2 بودیم که برای افراد خاصی توسعه پیدا کرده بودند و به صورت محدودی عرضه شدند.

به تازگی مون‌بلان سامیت 2 پلاس در معرض دید عموم قرار گرفته است. این ساعت هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود بهبودهایی را تجربه کرده که باعث افزایش تقریبا 200 دلاری قیمت آن شده. قیمت پایه نسخه استاندارد این ساعت هوشمند برابر با 995 دلار بوده که قیمت نمونه پلاس آن با افزایشی کمتر از 20 درصد، به 1170 دلار رسیده است.

مون‌بلان سامیت 2 پلاس

دلیل اصلی افزایش قیمت این ساعت هوشمند مربوط به پشتیبانی آن از eSIM می‌شود. در گذشته شاهد استفاده از این قابلیت در محصولات شرکت‌های سامسونگ و اپل بودیم. کاربران محصول مون‌بلان می‌توانند توسط شبکه 4G LTE با دیگران تماس گرفته و یا تماس‌ها را پاسخ دهند.

مشخصات فنی مون‌پلاس سامیت 2 پلاس تفاوت چندانی با نسخه استاندارد آن ندارد. قدرت این محصول توسط چیپست کوالکام Wear 3100 تامین می‌شود و آن را 1 گیگابایت رم همراهی می‌کند. این دستگاه از GPS پشتیبانی کرده و به سنسور سنجش ضربان قلب و نمایشگر AMOLED مجهز شده. به نظر می‌رسد اندازه نمایشگر در مقایسه با مدل استاندارد افزایش کمی را تجربه کرده که می‌تواند به معنای افزایش ظرفیت باتری نیز باشد. در حال حاضر تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی