ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل سوم ساعت هوشمند تگ هویر Connected با قیمت ۱۸۰۰ دلار معرفی شد

کمپانی تگ هویر (TAG Heuer) از نسل سوم ساعت هوشمند کانکتد (Connected) رونمایی کرد. این محصول از بیرون شبیه ساعت های کلاسیک ساعت ساز سوئیسی است ولی زیر نمایشگر OLED آن چیپست جدید اسنپدراگون و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

کمپانی تگ هویر (TAG Heuer) از نسل سوم ساعت هوشمند کانکتد (Connected) رونمایی کرد. این محصول از بیرون شبیه ساعت های کلاسیک ساعت ساز سوئیسی است ولی زیر نمایشگر OLED آن چیپست جدید اسنپدراگون و مجموعه ای از سنسورها قرار گرفته اند.

ساعت هوشمند تگ هویر کانکتد 2020 از نمایشگر 1.39 اینچی OLED با رزولوشن 454x454 پیکسل  بهره می برد که توسط لایه ای از جنس یاقوت محافظت می شود.

تگ هویر کانکتد 2020

کیس 45 میلیمتری آن ضخامتی برابر با 13.5 میلیمتر داشته و کنار آن دکمه چرخنده تعبیه شده است. دو دکمه دیگر در بالا و پایین دکمه چرخنده که نقش دکمه پاور را هم بازی می کند، قرار گرفته اند که می توان آنها را برای باز کردن اپ های دلخواه شخصی سازی کرد.

تگ هویر کانکتد 2020 از نسخه جدید برنامه ورزشی TAG Heuer Sports نیز بهره می برد که می توان به کمک آن انواع فعالیت های ورزشی از جمله گلف را پایش کرد. امکان تغییر ظاهر ساعت بوسیله واچ فیس های از پیش نصب شده وجود دارد.

تگ هویر کانکتد 2020 از لحاظ سخت افزاری شباهت های زیادی با دیگر ساعت های مبتنی بر Wear OS دارد. بزرگترین تغییر این مدل نسبت به نسل قبل بهره مندی از چیپست جدید اسنپدراگون ویر 3100 است. سازنده ظرفیت حافظه رم را فاش نکرده، ولی پیش بینی می شود با توجه به مدل های قبلی، حداقل رم 1 گیگابایتی داشته باشد.

ساعت هوشمند مورد بحث به لطف بهره مندی از باتری 430 میلی آمپر ساعتی، با استفاده معمولی تا 20 ساعت شارژدهی خواهد داشت. باتری آن بوسیله شارژر آهنربایی در مدت زمان 1.5 ساعت شارژ می شود.

نسل سوم ساعت هوشمند تگ هویر کانکتد معرفی شد

از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند تگ هویر کانکتد 2020 می توان به مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری برای 10 دقیقه، سنسور ضربان قلب، GPS، بلوتوث 4.0 و NFC برای پرداخت گوگل اشاره کرد. همچنین امکان نمایش نوتیفیکیشن ها، پخش موزیک و دسترسی به دستیار هوشمند گوگل وجود دارد.

ساعت هوشمند تگ هویر کانکتد 2020 با قیمت شروع قیمت 1800 دلار برای مدل فولادی با بند پلاستیکی و 2350 دلار برای مدل تیتانیومی روانه بازار شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

    اونا کجا ما کجا... ای خدا ?

مطالب پیشنهادی