ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک پرو
تکنولوژی

مدل های جدید مک بوک پرو و ایر با کیبوردهای بهتر در راهند

سال گذشته بود که اپل با ارائه مک بوک پرو ۱۶ اینچی مشکل کیبورد این لپ تاپ را حل کرد و حالا به نظر می رسد که نوبت به دیگر مدل ها در سری پرو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

سال گذشته بود که اپل با ارائه مک بوک پرو ۱۶ اینچی مشکل کیبورد این لپ تاپ را حل کرد و حالا به نظر می رسد که نوبت به دیگر مدل ها در سری پرو و ایر رسیده تا دستخوش چنین تغییری شوند.

براساس گزارش جدیدی که به نقل از مینگ-چی کو تحلیلگر ارشد اپل در وبسایت مک رومرز منتشر شده است اپل به زودی کامپیوترهای مک بوک پرو و ایر خود را به روز رسانی خواهد کرد. طبق این گزارش لپ تاپ های جدید با کیبورد مسئله دار «پروانه ای» که در سال های اخیر روی اغلب مدل های مک بوک، مک بوک پرو و ایر نصب می شد خداحافظی می کنند و در عوض به کیبورد قدیمی مدل «قیچی» مجهز می شوند.

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید کیبوردهای اصطلاحا پروانه ای در مک بوک های مختلف اپل مسائل و مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود آوردند و به همین خاطر بود که سال پیش شرکت کالیفرنیایی تعویض رایگان این کیبوردها را در دستور کار خود قرار داد.

وبسایت مک رومرز ضمن اشاره به گزارشی قدیمی تر از مینگ-چی کو پیش بینی کرده که اپل احتمالا یک نسخه ۱۴ اینچی از مک بوک پرو را عرضه می کند که جایگزین نسخه ۱۳ اینچی می شود. این سایت خاطرنشان کرده که علیرغم شیوع کرونا ویروس کو معتقد است عملیات های کاری در کارخانجات تامین کنندگان اپل از اواخر ماه میلادی جاری بهبود قابل توجهی پیدا خواهد کرد و مسیر برای تولید انبوه مک بوک پرو و ایر جدید هموار می گردد.

پیشتر شایعه شده بود که اپل قصد دارد اواخر این ماه یک کنفرانس خبری ویژه را برگزار کند و در آن از آیفون ارزان قیمت تازه و مدل های جدید آیپد پرو رونمایی کند و حتی هدفون های روگوشی جدیدش را به نمایش بگذارد. با توجه به شیوع ویروس مهلک کرونا در آمریکا به نظر می رسد که زمان برگزاری این رویداد به تاریخ دیگری موکول شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی