ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوبیا رد مجیک 5G معرفی شد؛ اولین گوشی دنیا با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز

نوبیا از جدیدترین گوشی گیمینگ خود به نام رد مجیک 5G رونمایی کرد. این محصول اولین گوشی دنیا با نرخ رفرش 144 هرتزی بوده و با بهره مندی از جدیدترین چیپست اسنپدراگون، 16 گیگابایت رم، ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

نوبیا از جدیدترین گوشی گیمینگ خود به نام رد مجیک 5G رونمایی کرد. این محصول اولین گوشی دنیا با نرخ رفرش 144 هرتزی بوده و با بهره مندی از جدیدترین چیپست اسنپدراگون، 16 گیگابایت رم، نورپردازی RGB و تریگرهای خازنی، از حدوداً یک هفته دیگر در چین به بازار عرضه می شود.

رد مجیک 5G از نمایشگر 6.65 اینچی AMOLED با رزولوشن 2340x1080 پیکسل برخوردار است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در حاشیه باریک بالای نمایشگر جای گرفته و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. نرخ رفرش 144 هرتزی نمایشگر در کنار نرخ ردیابی 240 هرتزی، به نمایش فوق العاده نرم محتواها منجر می شوند.

رد مجیک 5G اولین گوشی دنیا با نرخ رفرش 144 هرتزی نمایشگر

قلب تپنده رد مجیک 5G چیپست اسنپدراگون 865 است که کنار مودم X55، وظیفه پردازش را بر دوش می کشد. امکان انتخاب بین رم 8 تا 16 گیگابایتی وجود داشته و ظرفیت حافظه داخلی گوشی نیز حداقل 128 و حداکثر 256 گیگابایت است که از استاندارد پرسرعت UFS 3.0 پشتیبانی می کند.

سیستم خنک کننده فعال رد مجیک 5G بوسیله فن و هیت سینک، گرما را به بیرون از گوشی هدایت می کند. به گفته سازنده این سیستم دمای CPU را حداکثر 18 درجه پایین می آورد. این سیستم حین شارژ شدن گوشی با شارژر 55 واتی نیز فعال می شود تا از گرم شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کرده و به شارژ سریع تر باتری کمک کند.

در پنل پشتی گوشی مورد بحث سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته اند. در همین قسمت به سبک و سیاق دیگر گوشی های گیمینگ، نورپردازی RGB به چشم می خورد.

تریگرهای خازنی بار دیگر بازگشته اند و حالا از نرخ ردیابی فوق العاده 300 هرتز پشتیبانی می کنند و با حساسیت بالای خود کوچک ترین فشار انگشت را ثبت می کنند.

رد مجیک 5G به لطف بهره مندی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، امکان بازی کردن طولانی مدت را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به وای فای 6، جک 3.5 میلیمتری هدفون و برخورداری از 3 میکروفون برای ضبط هر چه بهتر صدا اشاره کرد.

رد مجیک 5G با رابط کاربری Red Magic OS مبتنی بر اندروید 10 در رنگ های مشکی، قرمز، نئون از تاریخ 19 مارس (29 اسفند)، در ظرفیت های زیر روانه بازار می شود:

  • رم 8 گیگابایتی/حافظه داخلی 128 گیگابایتی. قیمت: 540 دلار
  • رم 12 گیگابایتی/حافظه داخلی 128 گیگابایتی. قیمت: 585 دلار
  • رم 12 گیگابایتی/حافظه داخلی 256 گیگابایتی. قیمت: 625 دلار
  • رم 16 گیگابایتی/حافظه داخلی 256 گیگابایتی. قیمت: 712 دلار

مدل شفاف یا Transparent Edition نیز با قیمت 665 دلار برای ظرفیت رم و حافظه داخلی 12/256 گیگابایتی و 740 دلار برای نسخه 16/256 گیگابایتی قابل خریداری خواهد بود. نوبیا این محصول را از ماه آوریل در باقی کشورها نیز عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

    چرا موبایل های کمپانی های چینی وارد ایران نمیشه اگرم وارد بشه خیلی کمه اونم با قیمت بالا فروش میره. دیجیاتو چرا سرمایه گذار جذب نمیکنی موبایل های چینی مثل شیائومی وان پلاس اوپوو وارد کنی فروش خوبی میتونی داشتع باشی چون قیمت هاش ارزان تر از بقیه هست برای مردم ایران عالیه

مطالب پیشنهادی