ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنفرانس بیلد قربانی کرونا شد؛ بزرگترین رویداد مایکروسافت مجازی برگزار می‌شود

کنفرانس بیلد (Build) مایکروسافت از جدیدترین رویدادهای فناوری است که قربانی شیوع ویروس کرونا می شود. این شرکت قصد داشت کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را اواخر اردیبهشت ماه سال آینده در شهر سیاتل برگزار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

کنفرانس بیلد (Build) مایکروسافت از جدیدترین رویدادهای فناوری است که قربانی شیوع ویروس کرونا می شود. این شرکت قصد داشت کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را اواخر اردیبهشت ماه سال آینده در شهر سیاتل برگزار کند، ولی شیوع ویروس غول فناوری را وادار کرد تا رویدادش را به صورت مجازی ارائه کند.

سخنگوی مایکروسافت با انتشار بیانیه ای گفت که امنیت کارکنان و بازدیدکنندگان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این شرکت با توجه به توصیه های مقامات بهداشتی ایالت واشنگتن، کنفرانس بیلد را به شکل مجازی برای توسعه دهندگان به ارمغان می آورد.

مایکروسافت وعده داده اکوسیستم توسعه دهندگانش را در فرمت جدید گردهم می آورد تا فرصت یادگیری، برقراری ارتباط و کدنویسی در کنار یکدیگر فراهم شود.

کنفرانیس بیلد 2020 به خاطر شیوع کرونا اینترنتی شد

کنفرانس بیلد با وجود تمرکز بر توسعه دهندگان، یکی از بزرگ ترین رویدادهای سالانه مایکروسافت بوده و غول نرم افزاری از این فرصت برای نمایش آخرین تغییرات ویندوز، آفیس و دیگر نرم افزارها و خدمات خود استفاده می کند. پیش بینی می شود مایکروسافت در این رویداد جزئیات بیشتری را از نحوه اجرای برنامه ها در محصولات دو نمایشگره مبتنی بر اندروید و ویندوز 10X فاش کند.

شیوع ویروس کرونا سبب لغو شدن رویدادهای بزرگ در حوزه فناوری، مسابقات ورزشی و تجمعات دیگر در سال جاری میلادی شده است. چند روز قبل گوگل نیز مجبور شد بزرگترین رویداد سالانه خود یعنی کنفرانس Google I/O را کنسل کند.

لغو شدن رویدادها با وجود مختل کردن برنامه های شرکت ها، سبب ارتقای بهداشت عمومی و جلوگیری از گسترش ویروس می شود.

احتمالاً دیگر شرکت های بزرگ فناوری نیز در اقدامی مشابه رویداد خود را به شکل اینترنتی برگزار خواهند کرد. کنفرانس های تابستانه توسعه دهندگان محلی برای اعلامیه ها و اتفاقات بزرگ صنعت هستند و اهمیت زیادی برای توسعه دهندگان دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی