ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاهش ارزش بیت کوین
تکنولوژی

بیت کوین ۲۰ درصد ارزش خود را از دست داد

روز گذشته بیت کوین در کمتر از یک ساعت ۲۰ درصد ارزش خود را از دست داد و بهای آن به کمتر از شش هزار دلار رسید که پایین ترین میزان از آغاز سال ۲۰۱۹ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

روز گذشته بیت کوین در کمتر از یک ساعت ۲۰ درصد ارزش خود را از دست داد و بهای آن به کمتر از شش هزار دلار رسید که پایین ترین میزان از آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی تاکنون محسوب می شود.

البته در کنار کاهش ارزش بیت کوین دیگر رمزارزهای مهم دنیا نیز با افت قیمت قابل توجه روبرو شدند. برخی تحلیلگران رمزارز معتقدند که شیوع کووید ۱۹ باعث این افت ارزش شده چراکه این بیماری تاکنون ضربه های جبران ناپذیری را به اقتصاد جهانی وارد کرده است.

بیت کوین که در دوره های بحرانی گذشته پناهگاهی امن برای سرمایه داران بود حالا با شیوع کووید ۱۹ آسیب پذیرتر از هر زمان دیگری شده است و بسیاری را به این نتیجه رسانده که بهتر است دارایی خود را به پول نقد و طلا تبدیل کنند تا ریسک کمتری متوجه شان باشد.

ویروس مرگبار کرونا که بنابر اعلام سازمان بهداشت جهانی به مرحله همه گیری جهانی رسیده و اغلب کشورهای دنیا را درگیر کرده است در هفته های اخیر خسارات جبران ناپذیری را هم برای بازارهای بورس سراسر دنیا به بار آورده.

کاهش ارزش بیت کوین

یکی از پیشگویان اقتصادی که بحران مالی سال ۲۰۰۸ را نیز از قبل پیش بینی کرده بود هشدار داده که بحران مالی تازه ای در راه است. جِس کلومبو در مصاحبه ای که با تلگراف داشته کرونا ویروس را به ضربه های دوگانه در رقابت های بوکس تشبیه کرده که میتواند اقتصاد جهانی را به سمت رکود ببرد.

از ابتدای این ماه ۵۰ میلیارد دلار از ارزش کل بیت کوین های دنیا کاسته شده است

به دنبال افت قیمت اخیر بیت کوین، در حدود ۵۰ میلیارد دلار از کل ارزش این رمزارز از ابتدای ماه میلادی جاری تاکنون کاسته شد. این اتفاق را میتوان یکی از شدید ترین موارد افت ارزش بیت کوین در تاریخ آن قلمداد کرد؛ رمزارزی که تا همین دو سال پیش با قیمت ۲۰ هزار دلار معامله می شد و حالا ارزش آن به کمتر از ۶ هزار دلار رسیده است.

هر سکه بیت کوین هم اکنون با قیمت ۵۰۵۵ دلار آمریکا معامله می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد رجایی
    محمد رجایی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

    رو ۴۸۰۰خرید زدم الان فرصت خیلی خوبیه

  • FromEarth
    FromEarth | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

    به این می گن یه فرصت عالی برای سرمایه گذاری. با توجه به مقدمات اولیه تولید داروی کرونا، یه فرصت عالی برای برداشت سود حداقل 20 درصد در 1 ماه تو حوزه پول های مجازی(ارز مجازی غلط مصطلح است!) پیش رو است.

    • FromEarth
      FromEarth | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

      جمله ام رو اصلاح می کنم. بدون تردید فرصت سود حداقل 100 درصدی!!!! بیت کوین به راحتی 10-11 هزار رو خواهد زد بعد بحران

مطالب پیشنهادی