ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

نحوه مشاهده درخواست‌های ارسال پیام در اینستاگرام

کاربرانی که آنها را در اینستاگرام دنبال نمی کنید، می توانند به شما پیام خصوصی یا همان دایرکت (Direct) بفرستند. این دسته از پیام ها برخلاف پیام های ارسال شده توسط مخاطبین، به شکل درخواست ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

کاربرانی که آنها را در اینستاگرام دنبال نمی کنید، می توانند به شما پیام خصوصی یا همان دایرکت (Direct) بفرستند. این دسته از پیام ها برخلاف پیام های ارسال شده توسط مخاطبین، به شکل درخواست ارسال پیام یا «مسیج ریکوئست» (Message Request) نمایش داده می شوند. در ادامه نحوه مدیریت مسیج ریکوئست در اینستاگرام را مشاهده می کنید.

چگونه درخواست‌های ارسال پیام را در اینستاگرام پیدا و آنها را مدیریت کنیم؟

۱. وارد صفحه اینستاگرام خود شده و از بالا سمت راست روی آیکون مداد ضربه بزنید. با این کار پیغام های خصوصی نمایش داده می شوند. تعداد پیغام هایی که مخاطبین برای شما ارسال کرده اند، با عدد قرمز در بالای این آیکون نمایش داده می شود. در صورتی که افراد ناشناس برای شما پیغام فرستاده باشند، آیکون تغییری نکرده و سفید باقی خواهد ماند.

۲. همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید، مسیج ریکوئست ها سمت راست صفحه دایرکت و زیر کادر جستجو نمایش داده می شوند. روی نوشته آبی رنگ «Request» ضربه بزنید:

مسیج ریکوئست در اینستاگرام

۳. روی پیغام مورد نظر ضربه بزنید.

۴. حالا می توانید پیغام را دریافت کنید (Accept)، پاک کنید (Delete) و یا پیغام و کاربر را هر دو با هم مسدود (Block) کنید. دقت کنید که مسیج ریکوئست فقط در صورت Accept شدن برای طرف مقابل به شکل خوانده شده به نمایش در می آید.

۵. برای پاسخ دادن به پیام خصوصی، Accept را انتخاب کنید. اگر Decline را انتخاب کنید پیام ناپدید می شود.

۶. اگر Block را انتخاب کنید، صفحه جدیدی باز می شود که می توان بوسیله آن دایرکت را نادیده گرفت (Ignore) و یا کاربر را بلاک یا ریپورت کرد. اگر پیغام را ignore کنید، دیگر نوتیفیکیشن پیام های جدید برای شما نمایش داده نمی شود، ولی همچنان می توان از طریق صفحه فردی که پیام را ارسال کرده به چت دسترسی پیدا کرد.

سوالات متداول کاربران درباره ریکوئست های اینستاگرام

پیام های ناشناس اینستاگرام کجا میروند؟

پیام هایی که افرادی غیر از فالور های شما در اینستاگرام میفرستند در بخش دایرکت Request ذخیره میشوند.

چگونه پیام های ناشناس اینستگرام را مدیریت کنیم؟

با ورود به بخش Request پیام های فرستاده شده قابل مشاهده هستند. درصورتی که میخواهید این پیام ها را حذف یا پاسخ دهید میتوانید آنها را باز کرده و بین سه گذینه Accept، پاک کنید Delete و یا پیغام و کاربر را هر دو با هم مسدود Block یکی را انتخاب کنید.

آیا میتوان ریکوئست های اینستاگرام را پاسخ نداد یا حذف کرد؟

بله با انتخاب یکی از گزینه های داده شده توسط خود اینستاگرام (Accept، Delete، Block) پیام، حذف، فرد فرستنده پیام بلاک یا پیام به بخش پیام های شما اضافه میشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali_n03__
    Ali_n03__ | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    سلام اگه اشتباهی پاکش کردیم چیکار کنیم؟

مطالب پیشنهادی