ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل بازی‌های مربوط به ویروس کرونا را از اپ استور حذف می‌کند

اپل ویروس کرونا را بسیار جدی گرفته و این را می‌توان از اجباری کردن دورکاری و تعطیلی تمامی اپل استورهای خارج از چین نیز دید. اکنون این کمپانی اعلام کرده است که هیچ گونه بازی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

اپل ویروس کرونا را بسیار جدی گرفته و این را می‌توان از اجباری کردن دورکاری و تعطیلی تمامی اپل استورهای خارج از چین نیز دید. اکنون این کمپانی اعلام کرده است که هیچ گونه بازی که با عنوان و تم ویروس کرونا برای انتشار به اپ استور ارسال شود را نخواهد پذیرفت.

این کمپانی به صراحت اعلام کرده است که هیچ توسعه‌دهنده‌ای نباید برنامه خود را حول محور ویروس کرونا به اپ استور ارسال کند، زیرا تحت هیچ شرایطی برنامه در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرد. همچنین کمپانی معروف کوپرتینو صحبت‌های پیشین خود را تکرار می‌کند و به همه توسعه‌دهندگان اعلام می‌کند برنامه‌هایی که اطلاعات پزشکی در رابطه با ویروس کرونا را نشر می‌دهند، باید منابعی موثق داشته باشند.

با این حال برنامه‌های دیگر که به صورت کلی بیماری‌های پاندمیک را به عنوان تم خود انتخاب می‌کنند، همچنان می‌توانند در اپ استور فعالیت داشته باشند. برای مثال اپ پلیگ در اپ استور آمریکا قرار دارد و کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند. البته به دستور دولت چین، این اپ در این منطقه در دسترس نیست و کاربران نمی‌توانند از این اپ استفاده کنند.

اپ استور

برنامه‌های پزشکی که به منابع موثق نیز مرتبط نیستند، جایی در اپ استور نخواهند داشت. این کمپانی به طور مشخص از امروز این قانون را اجرایی می‌کند. اپل اعلام کرده برنامه‌هایی که در رابطه با ویروس کرونا منتشر می‌شوند، باید با سازمان‌های بهداشتی دولتی، سازمان‌های ارائه دهنده خدمات بهداشتی و دیگر شرکت‌هایی که به نوعی به بهداشت و سلامت وابسته هستند مرتبط باشند.

سخنگوی این شرکت می‌گوید:

به نظر می‌رسد جوامع سراسر دنیا به اپ‌ها رجوع می‌کنند تا اطلاعات موثق را به دست بیاورند. آن‌ها به کمک اپ‌ها می‌توانند درک بیشتری از نوآوری‌های پزشکی داشته باشند و همچنین مکان‌هایی را برای درمان خود و نزدیکانشان پیدا کنند.

اپل یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که برنامه‌های پیشگیری و درمان را برای حفاظت از کارمندان خود در نظر گرفته و آخرین کار این کمپانی کالیفرنیایی نیز در راستای حفاظت از کاربران خود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی