ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه هدفون‌های اپل پاور بیتس ۴ پیش از رونمایی رسمی

مدتی می‌شود که از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی، اخبار مربوط به پاور بیتس ۴ به گوش می‌رسد. کمپانی اپل قصد دارد هدفون‌های ورزشی خود را بروزرسانی کرده و آن‌ها را با چیپست جدیدتر و ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

مدتی می‌شود که از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی، اخبار مربوط به پاور بیتس ۴ به گوش می‌رسد. کمپانی اپل قصد دارد هدفون‌های ورزشی خود را بروزرسانی کرده و آن‌ها را با چیپست جدیدتر و باتری قدرتمندتر به بازار عرضه کند. اخیرا تصاویری از این هدفون‌ها در یکی از فروشگاه‌های آمریکا به بیرون درز کرده که آن‌ها را برای فروش گذاشته است.

اطلاعات این هدفون‌ها ابتدا توسط FCC (سازمان مقررات رادیویی) آمریکا به بیرون درز کرد و بعد بسیاری از افشاگران اطلاعات مربوط به این گجت را از کد‌های لو رفته از iOS 14 به دست آوردند. تصاویر لو رفته از این هدفون که توسط یک علاقه‌مند کنجکاو گرفته شده، ۳ رنگ قرمز، مشکی و سفید که پیش از این نیز افشا شده بود را تایید می‌کند.

پاور بیتس ۴

این کاربر، عکس‌های هدفون‌های پاور بیتس ۴ را در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت در راکستر نیویورک ثبت کرده که نشان‌ می‌دهد زمانی زیادی تا معرفی رسمی آن‌ها باقی نمانده است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌‌های این هدفون که باتری ۱۵ ساعته آن است نیز به وضوح روی جعبه نسبتا بزرگ این هدفون‌های بلوتوثی دیده می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این نیز لو رفته بود، پاور بیتس ۴ قرار است از چیپست H1 اپل استفاده کند که شارژدهی باتری را از ۱۲ ساعت به ۱۵ ساعت افزایش خواهد داد. همچنین به کمک همین چیپست، کاربران می‌توانند از طریق فرامین صوتی، با سیری در ارتباط باشند. نکته دیگری که گفتنش خالی از لطف نیست، قیمت ۱۵۰ دلاری پاور بیتس ۴ است که نسبت به نسل فعلی، ۵۰ دلار ارزان‌تر است.

با توجه به قیمت‌گذاری‌های اپل، باور کردن این قیمت کمی سخت است ولی در هر صورت به نظر می‌رسد با وجود هدفون‌های قدرتمندتر پاور بیتس پرو، اپل قصد دارد هدفون‌های ارزان‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. در نهایت باید دید با توجه به لغو شدن تمامی مراسم‌های اپل، پاور بیتس ۴ چه زمانی معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی